Goede service, supersnelle levering!

Zoals bovenstaande.

Kwaliteit is prima

Prachtige kadoos, super snel geleverd.

Helemaal top

Alles top

Was snel gemaark

Was prima

Super, snel en mooi

Hele snelle levering en hele mooie kadootjes

Het kado voldoet aan de verwachting

Correcte verkoop

De bestelling werd vlot gemaakt en de levering kon niet goed worden gevolgd.

Mooi product, helemaal zoals verwacht, snel geleverd. Helemaal goed!

Gave sporttas met naam

Een snelle verzending en een mooie sporttas met opdruk ontvangen. Het is een dunne, simpele tas. Voor een kind van 8 prima! We gaan hem gebruiken nadat ze hem voor haar verjaardag heeft gekregen.

Prima, maar slechte bezorging met DHL

Goede verwerking, mooi cadeau maar de bezorging met DHL WAS TRAAG EN DOOS BESCHADIGD.

Goede snelle service TOP

Mijn ervaring met Koter Kado, Op volgorde. 1. Overzichtelijke pagina, makkelijk te maken artikel. (Duidelijk) 2. Wordt van A tot z op de hoogte gehouden hoever ze zijn met het gevraagde artikel. 3. Snelle goede service. 4. Blije uitpakken. 5. Deze beoordeling is verdient. 6. TOP TOP TOP. MET EEN VRIENDELIJKE GROET, Anja.

Mooi product en snel geleverd

Snelle levering, product zoals beschreven

Super!!

Ik deed een verzoekje en kreeg snel antwoord terug, het werd netjes geregeld en mooi resultaat! Echt heel blij mee!!

Leuk en snel!

Voor onze dochter een lunch set besteld. Snel in huis en op het eerste oog mooie kwaliteit.

Fijne webwinkel

Kote kado in 1 woord Fantastisch !!!

Prachtige turquoise badhanddoek/ strandlaken met naam voor mijn kleizoon gekocht, afgelopen zondag al heel veel plezier van gehad. Tip : voor gebruik even wassen. Mepal Pop-up drinkbeker, kleur blauw. Ik heb gekozen voor witte naam opdruk, ook een hele goede aankoop voor mijn kleinzoontje ( hij is 14 maanden ) Koter kado in 1 woord fantastisch! Makkelijk online bestellen. Snelle levering.

Kwaliteit is niet super. Levering wel snel.

Bestellen was gemakkelijk. Duidelijke omschrijving van kleuren en maten. Het is echter niet super kwaliteit. Witte waas in de grafeerde letters

Mooie producten en snelle levering

Heb voor mijn zoon een nieuwe tas besteld met naam en hij is er super blij mee. Voor beide kinderen een deur sticker. De levering was super snel en het aanbrengen kwam met instructies en ook dat was super makkelijk. Zeer tevreden

Binnen 1 dag de bestelling in orde

Zeer tevreden over de kleuren van de naambandjes en de informatie op de site om tot de beste keuze en maat te komen.

Zeer snelle reactie op klacht, en na foto's te hebben doorgestuurd van het kapotte product werd er meteen een nieuwe toe gestuurd

Netjes en snel klaar

Besteld en als snel kwam het superzachte konijntje met perfect ingenaaide naam in het oor. Dit gaan de toekomstige ouders zeker weten leuk vinden!

tevreden

niks om te melden gewoon goed

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM