Mooie tas snel geleverd!

Mooie tas, fijne site, snel geleverd

Nette service, duidelijke website !

Makkelijk te bestellen, duidelijke website, en snelle levering !

Slecht leesbaar

Ik had verwacht dat het beter bedrukt zou zijn. De bandjes vallen ook erg klein uit. Mijn zoontje in 2 en het bandje zit erg strak.

Goed product snel geleverd

Product naar verwachting Snelle levering Goede kwaliteit

Gewoon super

Heel makkelijk om een cadeau op maat te (laten) maken en te versturen. Gewoon super!

men maakt waar met wat ze beloven

geen txt nodig

Besteld heel snel in huis. Product is prachtig.

Snelle levering Product zoals verwacht. Prijs kwalteit heel goed

Prachtige tas.

Prachtige tas. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Snelle levering.

Leuk

Cadeautje erg leuk! Mooi konijn en mooi geborduurd. Aanrader. Ik laat het alleen nooit meer inpakken. Veel te strak. Je ziet niet meer wat het is. Dus heb t zelf maar over gepakt Maar waar het om ging is top

Gave koffers, afmeting klopt niet

Mooie en stevige koffers. De namen en plaatjes staan er ook heel mooi op. Levering ook vlot. Ik kocht de koffers alleen vanwege de afmeting “46cm” zodat ze als handbagage onder de stoel in het vliegtuig passen voor onze peuter en kleuter. Bij binnenkomst bleken ze echter 52cm te zijn. Ik hoop nu dat ze mee kunnen onder de stoelen… :-/

Wat je ziet is wat je krijg.

Netjes afgewerkt. Snelle levering en pas goed.

Kwaliteit is niet zoals verwacht

Mutsje met knoop besteld. Muts valt erg groot. Op het plaatje ziet het er mooier uit.

Goed en snel geleverd

Ik had een badcape besteld voor mijn collega en die zag er goed uit. Hij is snel geleverd.

Prijzig maar product voldoet zeker

Ik heb twee gegraveerde armbandjes besteld voor mijn kinderen met tel nr er op. Koter kado was niet het goedkoopst, maar de armbandjes zien er netjes uit en werden snel geleverd. Tevreden.

Super snel geleverd ! Leuk gedaan. Mooie kwaliteit !

Happy Horse Reece

The service is really quick! And it’s really beautiful.. I hope in the future will be more option for knuffels with name specially the one with name stitches.. but other than that everything is perfect!

Super leuk!

Top kwaliteit

Dekentje was heel mooi.

Ik kwam orginele ideen.

De website is niet te ingewikkeld, een bestelling is snel en makkelijk te plaatsen. Fijn dat je een email krijgt ter herinnering om na te kijken of je je tekst goed geschreven hebt. Bezorging is snel, 2e dag na bestelling al ontvangen.

Snel verzonden

Snelle levering en mooie kwaliteit

geweldig!

precies dat gekregen waar ik op hoopte, dank jullie wel!

Duidelijke correcte communicatie

Snelle levering Artikel is zoals beschreven Duidelijke en juiste communicatie

Ik ben zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden. heb nu al 2 keer wat besteld en vast niet de laatste keer als weer een kindje word geboren

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM