Valt tegen

De navyblauw kleurige portemonnee gekozen met zwarte opdruk, op het voorbeeld goed leesbaar in echt bijna niet! Erg jammer!

Duidelijke website met leuke kadootjes

Goede website met leuke artikelen. Niet te duur en snelle service.

Koter Kado is een goede keus geweest.

Ik ben geen baby kado koper en keek rond op het internet. Toen ik de Unicorn zag en er ook nog een naam op kon plaatsen, was ik verkocht. De ouders waren ook erg blij en gecharmeerd van het kado.

zeer goed

Top kwaliteit snelle levering

Je kan alles aanpassen hoe jij je cadoo wilt hebben! En het word netjes ingepakt wat super fijn is dat je een mailtje krijgt waneer je cadoo binnen komt.

Snelle service, mooi resultaat

Lekker veel keus bij personalisering zodat er altijd wel iets bij zit voor je. Voor jong en oud

Mooie kwaliteit betaalbaar en snel geleverd

Mooie kwaliteit betaalbaar en snel geleverd. Duidelijke website

gewoon een super goed bedrijf

gewoon een super bedrijf binnen 2 dagen in huis

Super keurig geregeld en geholpen.

Super tevreden

Nog even snel een tas bestellen in het weekend voor moederdag met de hoop dat alles mee zit en de tas op tijd zou worden bezorgd Maar de tas werd al op woensdag geleverd, super netjes verstuurd en ook erg mooi bedrukt. De kleur kwam ook goed overeen met wat ik zag op de foto. Zeker blij met de bestelling , levering en het product. Oma kan nu lekker op vakantie met een strandtas met de namen van haar kleinzoons. Heel erg bedankt ♡

Leuke (kraam)cadeaus en top service

Leuke (kraam)cadeaus. Goede prijs kwaliteit verhouding. Duidelijke communicatie. Snelle levering. Ik blijf terugkomen!

Je krijgt wat je verwacht

Heb tshirts laten bedrukken. Mooie kwaliteit.

Bidon met naam-gewoon een sticker

Ik heb een bidon met naam besteld. Nu blijkt dat de naam er niet is opgedrukt maar er gewoon een sticker op de bidon geplakt is met de naam. Twee keer afwassen en de sticker is eraf. Veel te veel geld betaald hiervoor.

Super snel en mooi

Ziet er zoals beschreven of als op de foto uit! Snelle levering!

Ik had een speenkoord besteld met naam. De speenkoord ziet er als beloofd uit en zelfs in het echt nog mooier. Snelle levering, dat is ook fijn.

Zeer slechte staat van administratie

Geen AfterPay link. Aal ik mail krijg wel een AfterPay link, maar deze werkt niet. Daarop incasso met de leugen ik eerder al twee aanmaningen heb gekregen. Dus rekening van 30 euro. Is dit een vies spelletje ??????

snelle levering, de badjas ziet er erg leuk uit.Mijn kleindochter zal er blij mee zijn.

Voor mijn kleindochter die zondag 6 jaar word en leuke rose badjas besteld met naam. gemakkelijk besteld , snel geleverd en opgehaald bij dhl punt. Ik ben benieuwd wat ze er van vind.

Altijd mooie producten alleen deze keer wat minder

Heb een speenkoord besteld met naam erop. Zag er online heel mooi uit. Was in het echt niet zo lang als verwacht en heel plastik lastig. Jammer. Dus die zou ik niet aanbevelen .

Super leuk kado

Super leuk kado om te geven. Maar wel aan de prijzige kant.

Leuk, makkelijk en snel

Leuke mogelijkheden voor kadootjes, makkelijk (ook al gaat het om meerdere unieke items) samen te stellen. Goed geïnformeerd over verloop. Realistische inschatting van duur tot levering.

Weer snel , netjes verpakt, en super leuk ! Ga zo door.

Snelle levering goede kwaliteit

Mooie print en goede kwaliteit. Makkelijke site om een bestelling te plaatsen.

Product prima, wel verbeterpuntjes

Levering duurde anderhalve week en product zat los, zonder verpakking, in een makkelijk te openen doos, Product, Happy Horse, bedrukt, is prima.

Hele mooie spullen

Het zijn hele mooie spullen en zeer netjes bedrukt. Ik ga hier zeker nog meer bestellen.

Geweldig super kwaliteit

Een super mooie rustas en zeker ook alle andere producten

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM