Snelle service en denken met je mee!

Snelle service en denken met je mee.

Super mooi en snelle levering

Bestelling ging makkelijk en super snelle levering en de muts met naam was super mooi echt een aanrader

Goed product snel geleverd

Prima snelle levering

Website werkt prima, duidelijk wat je koopt.

Tas besteld en kreeg al snel een bevestiging van de bestelling. Toen de tas klaar was gezet voor bezorging kreeg ik daar nog eens mail van en kon daarna het pakket volgen. Fijn om te weten en dat ze je blijven informeren over de bestelling. Snelle levering en een mooie tas voor de prijs die ik er voor betaald heb.

Leuk en apart cadeau en goede service

Superleuk gepersonaliseerd cadeau, meteen laten versturen naar ontvanger. Zo leuk om te geven, al ken je de persoon niet zo heel goed en de prijs is ook in verhouding. En goede service! Supersnel geleverd.

Fantastische service.

Door enorme drukte rond de organisatie van Koningsdag vergat ik een leuk cadeautje te bestellen. Ik heb 26 april besteld en in opmerkingen gevraagd dit vóór de 30ste in huis te hebben. En jawel hoor! Keurig voor elkaar. En het zag er ook nog eens superrrr leuk uit!! Bedankt toppers!

Leuk uitgevoerde toilettas, snelle levering

De toilettas met naam en afbeelding is echt mooi uitgevoerd. De levering was snel en goed.

Leuk produkt.

Denk echter dat het niet eindeloos mee gaat.

Product is precies zoals omschreven met een snelle levering, ik zal hier zeker vaker bestellen!

Duidelijke website Snelle levering Goeie communicatie via de mail

Ik ben al jaren klant en het is altijd goed

Al jaren bestel ik hier mijn cadeaus als er weer eens een baby is geboren in de familie of omgeving. De cadeaus worden altijd snel geleverd en de geleverde goederen zijn altijd prima in orde.

Super tevreden!

Een hele mooie poncho voor mijn zoontje van 2 jaar! De kleur is mooi donkerblauw en hij is super snel geleverd.

Nette borduringen

Ik bestel altijd via koterkado een kraamkado geborduurd. Nu ik zelf zwanger ben van de eerste natuurlijk ook een knuffeldoekje via koterkado. Het enige dat me nu opviel is dat er nog op de borduring wat plastic stukjes zaten, maar verder was het weer net zo prachtig als altijd.

Mooi product afgeleverd, niet duur en snelle levering.

Het was makkelijk te bestellen, mooi gemaakt en snel geleverd voor een redelijke prijs.

Gewoon top!

Super snelle levering, 2 koffers besteld met opdruk en naam, en ze zijn echt geweldig!!!

Goede ervaring

Goede ervaring door makkelijk te vinden, makkelijk de tekst op het rompertje te zetten en snelle levering. Ga zo door.

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik heb de konijn echt snel ontvangen en de kwaliteit is goed

Vlotte levering en lossen problemen snel op

bij de eerste levering zat een tas met vlekken maar na een melding hierover werd direct een nieuwe tas opgestuurd. Zeer aan te raden

Kwaliteit en service goed.

Goed!!

Product zoals afgebeeld en een snelle levering.

Top dat alles zo snel geleverd is!

Ik had een oranje shirt nodig voor vrijdag op school. Ik was natuurlijk te laat met bestellen maar was toch al binnen! Weliswaar toen mijn zoontje al uit school was maar nu kan hij m woensdag op koningsdag aan! Helemaal leuk is het geworden! Top!ga hier zeker vaker bestellen

Erg mooi

Zeer mooi en opvallend de koffer riem en een mooi prijs

Goede service, blij met de aankoop!

Na plaatsen bestelling wilde ik een wijziging in de tekst. Meteen reactie en toegepast. Goede service, snelle levering!

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM