Super snelle levering

Super leuke kado s om te geven

Goede kwaliteit en hele snelle levering

Mooie producten, snelle levering

Mooie gepersonaliseerde producten en snelle correcte levering

De shirt die ze wilden waren niet op voorraad ik kreeg meteen een mail met een oplossing dit was prima, hebben hem daarna snel geleverd gekregen en alles was goed bedrukt ook de maten waren zoals ze horen te zijn.

Mooi gepersonaliseerd cadeautje.

Ruime keuze, veel mogelijkheden en duidelijk stappenplan.

Snelle levering, goede kwaliteit

Goede snelle service en goede kwaliteit producten

Mooie kwaliteit en snel. Wat nog een verassing was, ik heb twee losse bestellingen gedaan door omstandigheden, maar kreeg zonder dat ik erom gevraagd had de extra bezorgkosten teruggestort. Top, dat is service!

Ik bestel mijn kraamcadeautjes altijd bij koter. Als zzp kraamverzirgster geef ik alle baby's een gepersonaliseerd caseautje en bestel altijd bij koter cadeau. Snellevlotte service en levering en is er iets, even mailen of bellen en ze denken meteen mee.

mooie vlotte service

Mooie kwaliteit voor weinig

Leuk shirtje

Leuk shirt, goeie print letters!

Geweldig!!!

Ik heb vorige week een happy horde konijn besteld en een knuffel doekje met naam erop. Ik kreeg het pakketje thuis en zag tot mijn grote verbazing dat er het grootste konijn in zat, terug gekeken in de bestelling en heb het zelf verkeerd gedaan! Het resultaat is echt geweldig, het is een super mooi konijn met de naam van ons tweede zoontje er mooi in geborduurd. Ik heb er nog eentje besteld maar dan een maatje kleiner zodat hij er wat eerder mee kan knuffelen . Super bedankt, vanmiddag komt het tweede konijn binnen! Snelle service en een mooie resultaat!

Hele mooie bedrukte trolleys/koffers binnen gekregen voor onze dochters. Heel tevreden, goede prijs/kwaliteit verhouding. En mooi bedrukt. Dames blij, wij blij! En snel binnen!

Duidelijke site. Alles staan goed omschreven. Snel en goed verstuurd, met track and trace altijd fijn ! Tuttelknuffel ziet er goed uit. mooie garen voor de geborduurde naam word gebruikt Kan niet wachten tot de kleine er mee mag knuffelen !

Zeer tevreden na iedere bestelling

Ik heb al meerdere bestellingen gedaan. Rugzakken, SOS polsbandjes, bekers, broodtrommels en fruitbakjes. Ik ben heel tevreden over dit bedrijf. Ze leveren mooie bestellingen, luisteren naar de klant en de spullen zijn van goede kwaliteit. Vorige keer een beker die bleef lekken. Noodgedwongen een nieuwe moeten bestellen, waarna ze een groot gedeelte van het bedrag van de nieuwe terug hebben gestort.

Super mooi

Leuk kado om te schenken. Snelle levering

Perfect!

Ik heb ALTIJD goede ervaringen met KoterKado. De site is duidelijk, je krijgt snel en duidelijk antwoord op je vraag. De kwaliteit en levertijd van de producten is top en de communicatie over de levering is ook duidelijk. Aanrader!

Rits van tas was kapot en binnen een paar dagen hadden we een nieuwe gepersonaliseerde tas, echt super goed en snel geregeld, attent contact via de mail

Gewoon top!

Gewoon top!

Super mooie knuffel

Leuke knuffel met naam. Ziet er goed uit en snel geleverd

Altijd een mooi persoonlijk cadeautje!

Als ik een persoonlijk cadeautje zoek voor kinderen, dan kom ik altijd op Koter kado uit. Mooie kwaliteit en je kunt het helemaal naar smaak aanpassen!

Vandaag besteld en 2 dagen erna geleverd

Meer dan prima

Goede site en goede feedback als je bestelling rond is over het te bestellen product en levering

Makkelijk te bestellen, goede communicatie en een prachtig eindresultaat! Blij mee

Snel binnen en netjes verpakt

Snel in huis en precies zoals we wilde! Voor herhaling vatbaar!

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM