Super mooi en snel geleverd

Netjes op tijd en alles naar wens gemaakt

Alles goed geregeld

Bestelling plaatsen, was makkelijk en duidelijk... Levering was snel.. Zeer tevreden...

Ik had een sporttas besteld, en kleuren uitgekozen voor mijn kind zijn naam die bij de productie niet goed uitkwamen.. Toen kreeg ik een mail, met de vraag of ik niet liever een andere kleur wilde. Bedankt voor het meedenken, de tas is daardoor helemaal zoals ik wilde. Goede service! Aanrader om bij dit bedrijf te bestellen.

Mooi shirt! Maten komen perfect overeen!

Ik vind het vaak lastig vooraf te bepalen welke maat ik moet kiezen. Van ieder merk vallen shirts weer anders. Maar hier kwam het echt perfect overeen! Super belangrijk omdat een gepersonaliseerd shirt toch lastiger is om te retourneren.

Alles is ge gaan zo moet het goed zo

Mooi product, snelle levering

Mooi product, snelle levetinh

Goed product en snel geleverd.

Leuke tas en ziet eruit zoals beloofd.

Leuk voor weinig geld

Bestellen ging makkelijk, goede kwaliteit en snelle levering. En niet duur

Alles in orde. Mooi kado. Op tijd geleverd.

Mooi

Mooi,maar de zijkant had ik anders gedan.. De naam en bloemen staan er mooi op.

prima top kwaliteit

Goede ervaringen met de armbandjes zijn van top kwaliteit en fijn dat er zo veel tekst op kan ideaal voor 2 nummers! Goede en snelle service niks op aan te merken!

Goede kwaliteit, mooie spullen

Onze eerste ervaring was heel goed: een zwembad en handdoek met naam: mooie kleuren, letters, een prachtig setje. Nu echter was dat iets anders: voor de tas een beperkt kleuren aanbod (alleen zwart). Jammer natuurlijk, maar de tas blijft nog steeds prima. Aanbeveling: let goed op de wijze van belettering (gedrukt of geborduurd). Wij waren hier wat nonchalant in en bestelden daardoor iets anders dan we bedoeld hadden.

Super snelle levering

Goed bedrijf, snelle levering!

snel geleverd, mooi product.

snelle service !!!

Hele goeie service

Hele snelle levering en fantastische service

Een top winkel voor gepersonaliseerde shirts

Ik had 4 bedrukte shirts besteld. Met 2 was even wat mis. En dat heeft deze zaak echt top opgelost. Ben echt super tevreden. Ze reageren snel en mocht er wat zijn dan lossen ze het moeiteloos op

Mooi product, snelle levering

Snel en keurig geleverd

Mooie klant vriendelijke site om te bestellen Perfecte levering En verbazingwekkend hoe snel, donderdag laat in de middag besteld, zaterdag geleverd.

Über tevreden

Keuze uit verschillende gepersonaliseerde cadeaus op Koter kado, snelle verwerking en verzending. De bestelling is goed te volgen via de vervoerder. Wij zijn erg tevreden.

Super snel en goed.

Woensdagavond besteld en vrijdag al in huis. Geweldig

Snel en netjes

Ik heb een product laten maken voor iemand anders, het was snel klaar en het ziet er netjes uit.

Prima , cadeau leuk geworden

Pas geleden jullie website ontdekt en zal zeker nogmaals jullie site bezoeken.

geweldig

Ik zocht een persoonlijk kraam-kadootje dat origineel was. Bij Koter Kado gevonden! Een heerlijk zacht knuffelhondje met daarop de naam van de baby laten drukken. De ouders waren er bijzonder blij mee! Materiaal was lekker zacht, en de letters waren er mooi en duidelijk opgedrukt. Qua prijs ook bijzonder redelijk. En ook snel bezorgd. Echt een aanrader!

Blije kleindochter. Mooie producten en snelle service

Goed en snel

Het geleverde is van goede kwaliteit. De levering zeer snel

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM