Pakket afgeleverd en zeer tevreden

Ik had per abuis mijn tekst nog in de verkeerde kleur staan toen ik de bestelling (rugzak)al verzonden had. Na gelijk een mail verzonden te hebben of dit nog kon worden aangepast /veranderd in de juiste kleur kreeg ik al heel snel een reactie dat het in orde werd gemaakt. Na 3 dagen werd het pakket netjes afgeleverd. Zeer tevreden.

Wij bestellen regelmatig bij jullie en altijd verloopt alles zeer vlot. Super tevreden

Goede kwaliteit bedrukte fles, snelle bezorging

Een nieuwe pop-up fles besteld. Bedrukt met naam. Makkelijk zelf in te stellen. Werd al snel bezorgd. Flas kan bijna helemaal helemaal uit elkaar zodat deze goed kan worden schoongemaakt.

Heb alle naam knuffels hier voor me kleinkinderen besteld en gewoon goede service en binnen paar dagen in huis .

Snel

Gemakkelijk om alles zelf te maken Online Snel met verzenden!

vlot en correcte levering

snel reactie per mail, keurige snelle levering en altijd kloppend. fijn bedrijf met veel keuze

Prachtig producten

Gekregen wat ik besteld heb

Goede kwaliteit en het is zoals besteld. Zeer tevreden.

Ik had per ongeluk twee keer het zelfde besteld. Ze reageerde snel en daardoor was het snel op gelost. Erg fijn!

Fantastisch, snelle levering en exact wat ik hoopte of verwachtte.

Voor het eerst via Koter Kado besteld. Altijd even afwachten, maar wat ben ik aangenaam verrast. Het is persoonlijk, in het weekend besteld en dinsdag had ik het al in huis. Mocht zelf kosteloos het tijdstip van aflevering aanpassen naar de avond. Ik had de kinderkoffer besteld en het is dan afwachten hoe de kwaliteit in het echt is. Daarin werd ik dus positief verrast. Op alle punten zeer tevreden.

Slabbetje met print erop besteld. Kleur kwam overeen, vlot geleverd op het aangegeven adres. Mensen vonden het cadeau erg leuk! Top!

Op tijd geleverd, mooi gemaakt. Geborduurde naam is ook zichtbaar aan achterkant van het oor, (happy horse) das best jammer maar verder dik tevreden

Goede en snelle service

Goede en snelle service en ook mooie kwaliteit van de producten. Mijn 2 neefjes weer blij gemaakt met een gepersonaliseerde knuffel en rugzakjes!

goede website snelle levering

Snelle afhandeling en levering

Ik heb een paar keer iets besteld en ben tevreden over de snelle afhandeling en levering.

Mooie kwaliteit tassen

Het personaliseren van de tassen is heel eenvoudig. De tijdsduur van bestelling tot aan bezorging was heel snel (2 dagen). Ik was erg benieuwd naar de kwaliteit van de tassen en die viel mij ook heel erg mee.

Geen klagen en super snel geregeld

In plaats voor een ziek kindje. Kwamen ze aan voor een overleden kleindochter.

Leuke stevige portomonnee

Erg leuke portomonnee, erg stevig en voldoende vakjes , ook de naam is er mooi op gedrukt.

Slecht verpakt

Het product zat zonder verpakking in een kartonnen doos en de kartonnen doos was open toen ik het pakket had opgehaald.

Mooi en snel

Mijn bestelling was al snel binnen, en was een prachtig kraamkadootje

Mooie knuffels, snelle levering

Mooie knuffels van wat lijkt goede kwaliteit, mooi borduurt en snelle levering

super leuke cadeau's

toegankelijke website. Leuk dat je naast keuze afbeelding ook het lettertype kan bepalen voor op het product. Service is prima. Op maandag besteld, op donderdag geleverd.

Goede service en mooi product

Goede service en mooi product

Mooi spul

Twee key cords besteld. Super makkelijk en snel binnen! Ziet er prima uit! Nette kwaliteit! Alleen had ik 2 verschillende kleuren besteld met opdruk en heb ik 2x dezelfde kleur ontvangen… Neemt niet weg dat ze super Nice zijn :)

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM