Mooi spul

Twee key cords besteld. Super makkelijk en snel binnen! Ziet er prima uit! Nette kwaliteit! Alleen had ik 2 verschillende kleuren besteld met opdruk en heb ik 2x dezelfde kleur ontvangen… Neemt niet weg dat ze super Nice zijn :)

nvt

Mij ervaring is helemaal top

Super goed ,netjes ingepakt en een mooi kaartje erbij nogmaals helemaal te vrede

Super leuke, betaalbare cadeaus en snel geleverd

Ik stuur altijd een cadeautje met geborduurde naam als een klant een baby krijgt. Niet zelden wordt het "uitgeroepen" tot favoriete knuffel van de kleine

Hier koop ik opnieuw

Na het bestelproces had ik een vraag, welke ik stelde per e-mail. Ik kreeg al snel een vriendelijke en duidelijke reactie. De levering gebeurde binnen de gestelde levertijd en de kwaliteit van hetgeen dat ik besteld had is goed. Ik zou hier absoluut nog eens besteld.

Top producten

Product precies zoals omschreven, snelle levering mooie kwaliteit

Een leuke sporttas binnen gekregen. Gelukkig kon de nog een wijziging plaatsvinden bij een logo die ik er toch nog op wilde. Perfect

Prima, snelle levering en goede kwaliteit materialen

Kreeg een week voor de verjaardag van mijn kleindochter van mijn schoondochter te horen dat ze graag 'iets' met haar naam erop wilde. Net als een boekje wat ik het jaar ervoor voor mijn kleinzoon had gegeven. Zodoende kwam ik op jullie pagina en heb ik twee items besteld , een badjasje en een gymtas met haar naam erop. Zondag 3 april is zij jarig en krijgt ze de items.

een fijne site om te bezoeken.

Alles wordt uitgebreid weer gegeven en een hele snelle levering. Ik heb al heel wat spulletjes hier besteld.

Vlot bezorgd, keurig verpakt

Erg leuk

Wat je ziet is wat je krijgt. De website is erg duidelijk en gemakkelijk in gebruik. Erg fijn is dat je ziet wat je veranderd bv de letters.

Precies zoals je het verwacht

Snelle levering, precies zoals het plaatje aangeeft.

Ik zou derde zeker aanraden om bij koter kado te bestellen, vlotte service

Een baby badcape besteld met de naam van het kindje erop. Ze waren er erg blij mee ziet er mooi uit, mooi op tijd ontvangen.

snelle levering, goede kwaliteit

De site is zeer toegankelijk en de wensen gemakkelijk in te vullen. de bestelling wordt zeer vlot geleverd. de kwaliteit van de producten is prima.

Super leuk idee.

Vertel het door aan vrienden. Echt persoonlijk kado.

naar verwachting

het was een cadeau.

Kwaliteit

Snelle levering en mooi en kwaliteitsvol product. Ik heb sleutelhangers in verschillende kleurtjes met naam ingegraveerd besteld. Ik zou bij de beschrijving nog wel even de afmeting zetten. Ze waren groter dan gedacht, waardoor ik ze niet voor het doel kan gebruiken dat ik oorspronkelijk wilde. Maar ze zijn erg leuk dus er is nu wel een ander doel.

Prima ervaring snel geleverd en zeer leuke knuffel met naam

heel mooi

Is mooi bedrukt, duidelijk en snel!

Zeer goede en snelle service

Op zondag besteld dinsdag in huis. En wat ziet het konijn er zacht en om te knuffelen uit.

Ik heb een knuffel gekocht. Waarop jullie de naam en geboortedatum op de oortjes zouden borduren. De 3 wat bij de maand zou moet komen te staan leek totaal niet op een 3. Het was een cadeau en zo kun je een cadeau niet geven dan denken ze dat het een hele verkeerde datum is.. Ik heb na ontvangst een mail gestuurd en dit uitgelegd en foto’s gestuurd en het antwoord wat ik kreeg was dat ze hier niks aan kunnen doen, want zo staat het in de borduurmachine en hier kunnen ze niks aan doen.

Goeie service

Snel binnen en zag er goed uit

Precies wat ik wou hebben en goede kwaliteit

Goed!

Heb de bad poncho laten borduren als kraamkado, snel geleverd en hartstikke leuk!

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM