Bestel al jaren bij jullie voor kids en kleinkids van lunchtrommel ,beker tot rugzakken altijd goed geregeld

Leuke spulletjes en mijn bestelling op tijd ontvangen!

Leuke spulletjes en mijn bestelling op tijd ontvangen!

Prima rugzak voor mijn kleinzoon.

Snelle levering goede kwaliteit.

Altijd tot in de puntjes verzorgd, als er iets fout is wordt het gelijk recht gezet .. goede service

Goede en snelle service

We hadden een sporttas besteld. Helaas was deze niet naar wens. Koter cadeau gemaild, waar ik snel een reactie op kreeg. Binnen 24 uur was het opgelost. In dezelfde week nog een nieuwe tas geleverd gekregen. Welke helemaal naar wens is.

Snelle levering en goede kwaliteit Zoontje vind het helemaal mooi de broodtrommel en beker. Klaar om binnenkort zijn eerste schooldag te beleven.

Goede site en snelle service

Snelle service en je krijgt precies wat je hebt besteld. Ook een fijne,duidelijke en overzichtelijke webwinkel.

Wat een lekkere knuffel olifant, mooi formaat en lekker zacht. Truitjes zijn ook mooi bedrukt!!

Fijne webwinkel

Goede tassen .leuk dat je zelf kleur etc kunt kiezen. Fijn dat je er een naam.op kunt zetten

Slechte service, geen hulp vertraagde levering

Firma claimt binnen 2-3 dagen te verzenden, als het artikel niet komt, dan wil je bellen, helaas is telefoonnummer niet te vinden, op mail krijg je wel antwoord, maar je moet het zelf met DHL uitzoeken. Uiteindelijk komt het artikel na 11 dagen aan. Na ontvangst geld is Koter Kado niet meer bereid tot service

Goed en snel

Snelle levering en top product

Veel keuze op de site, je kunt de knuffel goed samenstellen zoals je zelf wil. En nog snel geleverd :)

Mooie kwaliteit en de tekst prachtig genoteerd op de knuffel, met keuze uit diverse lettertypes. Top kado echte aanrader!

Precies als op de foto

Makkelijk te bestellen en ziet er precies uit als de foto.

Leuke kadoos

Leuke kadootjes snelle levering....

Snel en accuraat

Leuk, bij vragen snelle reactie. Communicatie top

De bidon die ik bestelde is van prima kwaliteit. De letters zijn mooi en duidelijk.

Gewoon super

Heel mooi afgewerkt, geen lange levertermijn, goede kwaliteit

Blij met mijn kado

Zoals altijd weer geheel volgens voorbeeld en snel geleverd. Mijn neefje zal er zeker blij mee zijn.

Vlot en goed uitgevoerd.Met naam bedrukte knuffelkonijntjes besteld.

Mooi afgewerkt en voldoet aan mijn verachtingen

Snelle levering , ziet er mooi uit

Snelle service!!

Ik ben ontzettend tevreden. Snelle service en goeie kwaliteit.

Goede communicatie Snelle levering Kleine doos gebruikt: geen verspilling van karton!

Snel, netjes

Prima ervaring: website is duidelijk, product netjes en snel gemaakt en geleverd

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM