Snel, netjes

Prima ervaring: website is duidelijk, product netjes en snel gemaakt en geleverd

Ziet er goed uit

Makkelijke bestelling en snelle en correcte levering

Mooi kado en snel binnen

Zie hier boven, kwalitatief en praktisch mooi kado

Product goed afgeleverd

Precies zoals ik het had besteld. Kleinzoon is weer blij met zijn 'nieuwe-ouwe' knuffel.

Gebruiksvriendelijke site

Je kan van alles selecteren en gelijk zien op je gekozen product (bijv kleur en lettertype) dat is heel leuk en fijn!!

Enigste wat ik jammer vond is dat je dan dacht zoveel ls het konijntje en dan moest je weer voor bepaalde dingen extra betalen zoals een extra oor bedrukken, verzendkosten..

Dit had ik niet verwacht

Tot nu toe altijd tevreden geweest , meerdere keren iets besteld. Nu een koffertje met naam en afbeelding erop. Nu blijkt er iets beschadigd te zijn in de afbeelding maar... niet heel erg. Maar ik bekijk de naam en de letter r blijkt de r gewoon doormidden en aan elkaar geplakt dus duidelijk een streep te zien. Jammer was het nu niet een kleine moeite geweest om er gewoon een nieuwe r op te plakken ? Wat blijkt krijg s'avonds meteen reactie of ik foto op wil sturen, dus dat gedaan. Ja ik krijg gelijk en er wordt een nieuwe opgestuurd, ik denk nieuwe letter. Krijg ik geheel nieuw koffertje ! Super service!!

Uitstekend geregeld!

Keurig alles geregeld, zeer tevreden!

Uitgebreide keuze, goede kwaliteit

Snelle service, goede informatie en snelle levering

Ja hoor ik heb het cadeautje netjes afgeleverd gekregen alles goed

Eerste schooldag van mijn kindje drink beker en broodtrommel met naam supper tevreden mee snelle levering dank jullie wel.

Alles volgens afspraak, dus tevreden!!

Zie boven.

Snelle levering van een mooi product

Voor de geboorte van de dochter van een collega hebben we een knuffelkonijn besteld, geborduurd met naam en geboortedatum. Veel keuzemogelijkheden in kleur en lettertype. Daarnaast snelle levering.

leuke bedrukte slab!

Prima slab! precies zoals op de afbeelding, snelle levering!

Super kafo

Prima service, lekker snel. Goed verpakt.

Snelle en goede afhandeling

De bestelling ging goed en de levering volgens afspraak

Service prima en snelle levering

Prima service, handige website en mooi product

Prima service, handige website en mooi product

Geslaa

Snelle service, heldere website om te bestellen, veel mogelijkheden en snelle levering!

Leukste kraamcadeautje

Al meerdere keren met volle tevredenheid een mooie knuffel met naam laten bedrukken als kraamcadeautje en ook zelf gekregen; snelle service en goede kwaliteit!!!

Prima service, gemaild met een vraag en binnen no time antwoord en ook snel geleverd! Heel fijn!

Veel keuze + snelle en kwalitatieve levering

Prachtig babymutsje, mooi bedrukt

Prachtig babymutsje, mooi bedrukt. Supersnelle levering!

Prima product geleverd.

Snelle levering, mooi materiaal.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM