Leuk

Ik heb 2 schoolbekers besteld met naam Ziet er leuk uit en makkelijk voor de kids omdat hun naam er dan op staat

Snelle service en oplossing

Beker en lunchboxen besteld en naam. Deksel sluiten niet helemaal lekker. Fabrieksfout, kan altijd gebeuren. Snelle oplossing en nieuwe dop toegestuurd gekregen! Ik zeg top, kind blij ik blij

Tevreden.

Alles als beloofd, top

Gewoon perfecte service en zoals op website orginele cadeau's . super fan

Gewoon perfecte service en zoals op website orginele cadeau's . super fan

Ontzettend leuk

Ontzettend leuke sporttas bedrukt. Hele snelle levering

Binnen een paar dagen binnen en erg mooi gedaan

Goede services en pakketje netjes bezorgd

Daarom 5 sterren en klasse wat deze bedrijf bezorgd en je krijgt waar voor je geld. Vriendelijke groeten van Michael

Goede en snelle service

Product zoals op de afbeelding, snelle levering

Alles word snel en netjes geleverd

Betrouwbaar

Toegankelijke en duidelijke website. Snelle levering

Wauw

Snel... verzorg en waar voor je geld

Snel geleverd en ziet er goed uit.

Snel en makkelijk gegaan en mooi product.

Hele snelle service en een prachtig produkt

Prima !

top bedrijf

voor het eerst wat besteld bij Koter kado. maar wat een goede service. zaterdagmiddag een bestelling geplaatst en maandagochtend vroeg bericht gekregen dat mijn bestelling in productie genomen was. Later een mailtje dat het pakket verzonden werd. keurige communicatie dus. pakketje was 1 dag te laat, maar dat was niet de schuld van Koter kado, maar van DHL.

Fantastisch cadeau voor de baby.

Een zacht en prachtig konijn wat de favoriete knuffel gaat worden voor de baby van een collega. Besteld op de mooie website van Koter Kado. Snel geleverd en stevig verpakt. Mogelijkheden om alles aan te leveren met een naam en cadeauverpakking zijn dik in orde.

Snel en betrouwbaar

Nette service en ne wordt bij iedere stap op de hoogte gehouden.

Fantastische tas

Rugzak besteld voor mijn zoontje, hij heeft zelf de kleur gekozen en het plaatje, z’n naam er op en hij was tevreden. De tas werd sneller bezorgd dan verwacht dus dat was fijn, ik was erg verrast over kwaliteit. Wij zijn echt heel tevreden

Goed en vlot geregeld

Mooi product, goede prijs kwaliteit

Mooie badcape met naam besteld, zag er goed en afgewerkt uit. Levering had sneller gemogen, zondag besteld en had hem donderdag.

Leuke tas met opdruk!

Snel en duidelijk!

kado van koter kado is Top !

snel en makkelijk via de koter kado site een kado voor kleinkinderen besteld, leuke ideeën opgedaan. snel en goed geleverd !

Mooi cadeau

Mooie kleurstelling en uitvoering

Leuke producten en snelle levering

Leuke producten, snelle levering, ruime keuze en goede prijs

Fantastishe.

Jullie hebben leuke cadeautjes en de service is hartstikke goed. Snelle levering. Ga zo door. Groetjes Astrid.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM