Snel verzonden, mooi product

Eerste ervaring met KoterKado is erg positief. Sporttas voor dochter als kado besteld met haar naam. Was even spannend of het nog op tijd bezorgd zou worden voor het weekend. maar woensdag laat in de middag besteld, vrijdag al in huis. Eerlijke prijs voor een, op het eerste gezicht, mooie ruime sporttas. Hopelijk heeft ze er de komende jaren veel plezier van.

Goede kwaliteit armbandjes en snel in huis!

Goede kwaliteit armbandjes en snel in huis!

Mooie handdoeken

Handdoeken zijn zoals ik hoopte. Leuk is dat je er allerlei afbeeldingen op kunt laten zetten. Snelle levering en achteraf betalen is ook erg gemakkelijk. Ben tevreden.

Goede kwaliteit

Op tijd geleverd goede kwaliteit

Goede, snelle service en levering

Wat je bestelt, wordt binnen maximaal. 3 dagen afgeleverd, keurig netjes

Bestelling komt altijd snel en goed binnen

Het bestelde kado kwam snel binnen en zoals ik had verwacht / gehoopt.

alles prima

Snelle service, kwalitatief mooi artikel!

De levertijd werd krap. Daarom vooraf een mailtje gestuurd en kwam Koter kado hun belofte na, binnen 3 werkdagen had ik het artikel in huis.

Snelle service, mooi product

Inmiddels ons 'signature-baby-gift' een poncho met de naam van de baby erop. Altijd leuk om te geven. Mooie handdoek, goede kwaliteit en het stiksel ook mooi. Lichtroze en donkerblauw zijn mijn favoriet.

Perfecte service

Rugzak met naam van ons dochtertje. Prima kwaliteit en heel snel geleverd Hier bestellen we later zeker nog terug!

Prima produkt en snel geleverd

Zag er mooi uit en goede kwaliteit

Geweldige waterfles

Een waterfles met de tekst- Husband to be voor mijn partner. Dit was een verjaardagscadeau. Hij is er erg blij mee! Een hele fijne fles met een goede grip. Goede kwaliteit. Heel erg bedankt!

Fijne snelle levering

Alles goed verlopen en mooie kwaliteit

Mooi, prachtig en kwalitatief materiaal

Makkelijk om te bestellen. Je ziet welke tekst en kleur vooraleer je verder gaat met de bestelling.

Geweldige kwaliteit

Zoals beschreven staat. Mooi bedrukt, fijne letters geen 'plastic'

Mooi product en snelle levering met de juiste informatie over het verloop van de levering.

Extra snelle levering

Ik had de bestelling wat sneller nodig dan wat de standaard levertijden op de site stonden. Even gemaild en de spullen waren ruim op tijd binnen. Thx!

Slechte kwaliteit

Deze tas is geen lang leven beschoren.

Leuke tas met opdruk. Mijn kleindochter is er blij mee.

Mooi beduursel en snelle levering

Leuk knuffeltje alleen 1 oortje scheef

Leuk knuffeltje alleen 1 oortje is niet helemaal op dde goede plek, maar valt niet zo heel erg op. Verder mooi bedrukt

Dhl is trage bezorgdienst en website is verschrikkelijk

Dhl bezorgdienst is verschrikkelijk. Ik heb het pakket niet binnen dus DHl= Die heel langzaam is… dus op visite gaan zonder kraamcadeau is wel triest

Prachtige tas en bidon met naam.

Heel snel geleverd en kleindochter was heel blij met cadeau. Mooie kwaliteit en prijs.

Snelle afhandeling, persoonlijk contact bij onduidelijkheden en een hartstikke leuk en mooi eindproduct. Kersverse ouders zijn er erg blij mee, dankjewel!

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM