Goede snelle service.

Kinderen er weer blij mee

Altijd keurig verzorgd

Zeer snelle levering

Mooie producten

Snel geleverd en ziet er mooi uit

Veel kleur keuze en de badcape ziet er mooi uit. Kleur zoals beloofd op de website. Ook mooi geborduurd. Lijkt me erg goede kwaliteit. Ik ga de badcape kado geven en deze zal beslist in smaak vallen.

Mooi knuffel, ik hoop dat tekst niet te snel vervaagt

Mooi

Mooi bedrukt en een mooie stoere kleur rugzak voor een jongen. Donker blauw.

Gymtasje met naam precies geleverd zoals afgebeeld

Duidelijke snelle service Product zoals afgebeeld op website Goede kwaliteit

Geweldig en snel

Geweldige website makkelijk overzichtelijk. En snelle levering

Netjes en volgens afspraak

Je wordt prima op de hoogte gehouden en het pakje is op tijd bezorgd. Helemaal goed.

Mooi product snelle levering

Zoals de titel zegt! Ik ben altijd heel tevreden over koterkado.

Prima, snele service

Mooie kwaliteit en snelle levering

Ik bestel regelmatig bij Koter Kado en er is me nog nooit iets tegengevallen. De kwaliteit is altijd super, de levering altijd snel en duidelijk. En als ik een mail stuur om iets te vragen krijg ik altijd snel en duidelijk antwoord. Een 10!

Netjes op de hoogte gehouden. Mooi bedrukt. Snel geleverd.

Goede kwaliteit

Opdruk op de beker is vaatwasser bestendig heel fijn!

Geen sterren

Zeer slechte kwaliteit. Letters gaan al los zitten wanneer je er met je nagel overheen gaat. Die blijven er niet lang opzitten wanneer je de bidon continu terugplaatst in de houder op je fiets!

Super mooi dat je de onderdelen los kan bestellen. Snelle verzending.

Erg leuk, goed en origineel

Ik had 2 toilettassen besteld die je zelf kunt aanpassen, tekst , kleur etc. E zijn echt superleuk, groot, mooi en handig en niet duur.

Kraamcadeau gepersonaliseerd

Snelle levering. Ook als je enige haast hebt. Wij zagen last minute een ontzettend leuk cadeau en na telefonisch contact gehad te hebben met Koter Kado werd er aangeraden een mail te sturen en werd dit met voorrang behandeld. Ze doen wat de beloven! Uiterst tevreden over het contact, de levering en de verpakking.

Goede kwaliteit en snelle verzending

Zoals hierboven en bij elke stap word je op de hoogte gehouden

Bestelling is correct uitgevoerd, levering ook op tijd

Ik heb doordat ik niet goed op de site heb gekeken helaas handdoeken gekregen met de naam bedrukt ipv geborduurd. De bedrukking zal naarmate de handdoeken gewassen zullen worden vervagen, jammer. Maar dat is mijn fout. Wellicht een tip voor anderen om goed te kijken bij de bestelling, er is nl een link om naar borduren te gaan ipv bedrukking. Verder prima kwaliteit handdoeken en badjas.

Snel geleverd en ziet er prima uit.

Jammer slordig en je besteed er geld en aandacht aan

De S van Roos was niet netjes geplakt te kort tijd hem terug te sturen Zou graag wat gecompenseerd worden in m’n bedrag van aankoopbedrag

Alles goed geleverd en mooi

Goede en snelle service

Goede en snelle services, wordt goed op de hoogte gehouden

Product klopt met omschrijving

Product klopt met omschrijving