Product klopt met omschrijving

Product klopt met omschrijving

Prima en makkelijk!

Leuke presentjes om iemand te verblijden! Helaas jammer dat je niet terug kan kijken na een paar dagen wat je gestuurd hebt.

Goede ervaringen

Product zoals omschreven

Supper snel en netjes verpakt.

Netjes na mijn verwachtingen ontvangen.

Snelle service, leuke cadeautjes

Op zoek naar een leuk, betaalbaar gepersonaliseerd cadeautje, ook voor niet koters? Dan is dit het juiste adres!

Perfect.

Makkelijk bestellen en snelle levering

De letters staan mooi en een goede maat

Prachtig cadeau

Website was even goed opletten of alle info er goed in stond maar eenmaal besteld is het vlot gegaan. Het konijn is prachtig geworden is lekker zacht en de baby slaapt er warm tegenaan. Al met al prachtig

Erg goed.

Snelle en correcte levering!

Alles was goed en duidelijk en prima

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede uitleg over de keuzemogelijkheden op de site (bijv. Welke kleur het neusje van de knuffel is zodat bijpassende kleur voor de borduring gekozen kan worden). Snelle levering en de kleur is in het echt nog mooier!

Duidelijk en snel

Mooie tas geworden het menu is simpel kan niks aan fout gaan

Goede kwaliteit snelle levering

Toooooop

✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️✔️

Super goede service

Wij hadden een artikel besteld, waar helaas was problemen mee waren. Dit gemeld en nog dezelfde dag is dit opgelost. Echt top service!

Mooie geborduurde handdoeken

2 handdoeken besteld als kraamcadeau. Niet zo hard roze als het leek, maar even goed mooi geworden.

Prachtige knuffeltjes, mooi bedrukt!

Super mooi! Ik heb ze cadeau gekregen voor onze pasgeboren zoon, wat zijn ze ook lekker zacht.

Goede website, snelle service, product voldoet aan de verwachting.

Zie hierboven.

Zeer snelle levering en mooie rugzakken

Ondanks het feit dat de teksten op de rugzakjes Zelf te maken zijn, werden de 3 rugzakjes zeer snel geleverd. Hele vroljke rugzakjes met heel veel soorten en kleuren opdruk.

Mooi babydekentje van goede kwaliteit

Mooi babydekentje van goede kwaliteit en prachtig geborduurde naam erop. Was blij verrast. Hier kan ik mee aankomen op de kraamvisite!

Prima geregeld

Bestelling keurig op tijd

Mooi cadeau

Als cadeau gegeven voor zwemles, prima kwaliteit/ prijs verhouding.

Snel, mooi, goed

Blij mee!!

Goede service, snelle levering.

Mijn vraag werd de zelfde dag nog beantwoord. En volgende dag had ik het cadeau al in huis

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM