Gemakkelijk een origineel kado geven

Het begint al met een duidelijke website waar je makkelijk een gepersonaliseerd kado kunt uitzoeken. Aan de hand van foto's krijg je een goede indruk van het formaat dat je kiest (konijn Richie), Ook worden tips gegeven over lettertype en kleurgebruik. Via mail krijg je informatie bij elke stap in het leveringsproces. De ontvanger is er heel blij mee! Geen vijf sterren omdat ik het eindresultaat zelf niet kan beoordelen, maar ondanks dat bestel ik mijn volgende kraamkado waarschijnlijk weer bij Koter Kado.

SLECHT

Ik heb badjassen besteld en ik heb 54€voor betaald per badjas, en ik ben heel erg teleurgesteld,want ze waren van heel erg slechte kwaliteit, had ik maar van die prijs van zeeman of van heema gekocht. Ik heb ze 2 keer gewassen volgens hun advies,maar is nieks verandert.. Ik ga nooit meer heer wat bestellen.

Erg mooi

Heel netjes en mooi geworden en niet duur !

Erg blij met Koter

Als er een baby wordt geboren in de familie vind ik een kado met naam en datum leuk en zo ben ik bij Koter terecht gekomen en heb al aardig wat roze en blauwe konijnen besteld

Top produkt

Netjes op tijd Ziet er goed uit Mooie kleur en letters

Zeer goede ervaring.

Goede kwaliteit. Nette voortgang correspondentie. Goede levering.

Snelle en goede service en product!

Mijn bestelling binnen een paar dagen in huis. Zeer tevreden met de sos bandjes. Mijn zoontje draagt ze met trots!

Mooie rugzak

Mooie rugzak en mooie opdruk. Zeer tevreden. Snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering!

prima, we.werden voor het afdrukken nog gebeld of het.met de voetbal / of woordelijk op de tas moest

heel.attent en service

prima service

alles liep volgens afspraak.

Goede snelle service

Goede en snelle service. Artikel zag er mooi uit. Goede kwaliteit.

Snelle levering.

Erg leuk en snel geleverd

Het cadeaukonijn is met erg veel plezier ontvangen. Daar doe je het toch voor.

Perfect!

Zoals omgeschreven. Mooie knuffel en zeer mooi en stevig bedrukt!

Fout in een dekentje

Ik had een gepersonaliseerd dekentje besteld. Bij het uitpakken ontdekten wij een fout in de stof. Een mail gestuurd met een foto erbij. De volgende dag meteen bericht terug gehad. En er werdt een nieuw dekentje opgestuurd. Toppie... .. snel opgelost.

Veel te klein

Dacht dat ik een badhanddoek had besteld. Lijkt een sjaal. Voor €20. Te duur Niet bruikbaar en kan het niet retourneren.

Mooie producten en goede service

Hele mooie producten, zoals een bedrukte tas. Helaas na een paar keer gebruiken door mijn zoontje toch de rits kapot. Contact opgenomen met koter kado, snelle reactie en ik kreeg gelijk een nieuw exemplaar toegestuurd. Echt super! Dus zeker een aanrader!

Super mooie spullen En snel geleverd .

Wel tevreden maar kan beter

Dit is de tweede keer dat ik een badjas bestel via jullie. Vriendelijk en snelle reactie. Wat ik wel jammer vind is, dat de borduurmachine niet alle letters heeft. Is dit ergens aangegeven op de site? Misschien wel handig. En verder wordt er een keuze aangeboden of een bestelling een “ cadeau” betreft. Waar je ook voor moet betalen. De badjas was omgewikkeld in een doorzichtig “ folie”. Ik had wel wat beters “ professioneels” verwacht eerlijk gezegd. Gelukkig was het voor mijn eigen kind en kon ik het zelf naar wens inpakken. Al met al wel tevreden met een “ maar” Mijn zoon is blij met zijn badjas.

Prachtig!

De handdoek ziet er prachtig uit, voldoet precies aan de verwachting en werd snel bezorgd.

Mooie cadeau's en snelle levering

Mooie spulletjes en snelle levering

Woensdag een geborduurd konijn met persoonlijke tekst besteld. Donderdag keurig verpakt in huis. Beter kan niet.

Mooi borduursel op een schattig knuffeltje, precies waar ik op hoopte!

Daarnaast word je goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

niets ontvangen

ik heb tot nu toe nog niets ontvangen dus kan geen beoordeling maken

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM