Goede, snelle levering.

Dit was de tweede keer dat ik iets bestelde bij Koter Kado. En het was net zoals de eerste keer: precies wat en hoe ik het bedoelde.

Goede, snelle levering.

Super ik wilde graag een 2 naam op de handdoek en geen probleem. Heb de handdoek ontvangen met 2 namen erop zo fijn dat dit nog kon!

Makkelijk besteld en snel geleverd. Prima!

Mooi product,prijs-kwaliteit prima,snelle service.

Heb in totaal 4 neefjes en 1 nichtje blij gemaakt met een gepersonaliseerde muts.

correct en snel

Makkelijke website, snelle levering!

Hoofdband met naam scheef

Ik heb een hoofdband met naam besteld en de naam staat scheef ook zijn de zijkanten beschadigd kleur is blauw maar schijnt wit erdoorheen

Hoofdband met naam scheef

slecht

pakket niet ontvangen

levering niet ontvangen

ik heb een bestelling gedan, en een mail gekregen dat het artikel bij ons ging worden afgeleverd, maar tot op heden heb ik NOG NIETS ontvangen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mooi product

En snel en netjes bezorgd

Perfecte en snelle afhandeling

Leuke knuffel met mooie borduring

Heel leuk

Leuke knuffel met mooie borduring

Kei mooi

Het was echt mooi de kerstsok en snel thuis bezorgd

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM