Zeer mooie tas

Zeer tevreden! Mooi product en snelle levering

Erg leuk

Zeer makkelijk te bestellen, veel keuze, goede kwaliteit, en maakt het leuk af met naam.

Snel in huis, goed product

De stickers waren erg snel in huis en het is een goede kwaliteit

Super goedU

Ja , ik ben dik tevreden . Groetjes. Sylvie

Goede en snelle service.

Kwaliteit en service, snel en goed.

Fijn bestelproces, snelle verzending. Ik ben tevreden met het product.

Snel en goede kwaliteit

Bestellen via webshop is makkelijk. Goede kwaliteit tegen prima prijs. Snelle levering

helemaal tevreden

Mooi product en snelle levering

Wat ik heb besteld is compleet geleverd en ik mijn pakketje makkelijk volgen

Goed, snel en netjes

Top snelle service en goede kwaliteit

Met regelmaat komen mijn cadeautjes bij koter vandaan. Ik ben voornamelijk van het geven van praktische cadeaus van schoolbekers tot toilettassen (leuk kraamcadeau) en sporttas alles wat ik tot nu toe binnen gekregen heb is van goede kwaliteit, netjes bedrukt en de ontvangers zijn er heel blij mee!

Het kindje vond de tas super leuk en wilde die niet meer afdoen!

Slecht

Slechte kwaliteit voor een dure prijs

Goede communicatie en op tijd bezorgd

Snelle levering en met een geweldig resultaat

Ik heb de teddy rugzak met geborduurde naam besteld voor een collega die een zoontje heeft gekregen. Supersnelle levering en het resultaat mag er zijn, echt supermooi!!!

De bestelling wordt op tijd Verzonden, en is ook goed en netjes verpakt.

Netjes en correct

Duidelijke site, en snelle levering.

Ik bestel al aantal jaar hier, ik heb al voor aantal mensen de happy horse knuffel besteld met naam en geboorten datum. Ze zijn prachtig en de levering is snel!

Super makkelijk bestellen, helder geleid door de mogelijkheden.

Wat een uitgebreid assortiment. Zo blij met het gepersonaliseerde kado. Zo prachtig geborduurd! Mooi om te geven. De ontvangst met DHL duurde alleen een dagje langer dan gepland.

Klein votje.. is het bedrag zeker niet waard

Klein votje.. is het bedrag zeker niet waard

Dikke prima!

Perfect geregeld!

Artikel naar wens en prima geleverd

geweldig

het product was in een woord geweldig.

Omschrijving kleur niet helemaal o.k.

Als ik een (bad)handdoek in een donkerblauwe kleur bestel, dan is het toch jammer dat (in mijn beleving) de kleur blauw daarvan, die ik ontving, toch anders omschreven had moeten worden (deze was veel lichter van kleur)

Altijd tevreden bij koter kado

Ik bestel al jaren bij koter kado,prima webwinkel. Altijd duidelijke informatie,bij vragen altijd snel en goed antwoord,via de WhatsApp ideaal! En vooral,heel veel leuke persoonlijke kado'tjes! Al jarenlang,inmiddels traditie geworden,de leuke FUNNIES knuffel,zachte knuffelgrage hond met naam t-shirts. Ouders met 2e,3e of 4e kindje hopen er al op ,dat ze deze dan weer krijgen,zo leuk vinden ze deze heerlijke zachte lieve knuffelhond,hoe leuk is dat!!

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM