Goed bedrijf

Alles netjes gemaakt wat ik tot nu toe daar besteld heb.

Prachtig

Ik had twee retro schoudertassen besteld met naam. Wat zijn ze gaaf, de kinderen zijn er heel blij mee

Mooi cadeau, leuk verpakt.

Precies gekregen wat ik me had voorgesteld

Ik ben zeer tevreden met het geleverde polsbandje. Ook duidelijke informatie bij de bestelling vooraf. Qua maat klopt het hoe de uitleg was. Wel had ik toch achteraf gezien een maat groter handiger gevonden voor het aan en af doen.

Mooie tas snel geleverd, bedankt!

Leuke kadootjes en snelle levering

Bestelling goed en snel geregeld

Prachtig product om te krijgen. Weet niet de duurzaamheid hoelang het mooi blijft

Ok

Ik ben tevreden met product, vind alleen verzendkosten 3,50 voor een baby mutsje in een brief pakket die weeg niks aan hooge kant

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit en je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending.

Precies op tijd voor diploma uitreiking

Geweldige knuffel en snelle bezorging

De geboorte knuffel van mijn zoon! Hij raakt hem nog weleens kwijt en dan bestel ik snel een Nieuwe. Heel leuk lief klein knuffeltje

Ben geappt over fout in eigen bestelling waarna deze op tijd rechtgezet kon worden..

Snelle levering, mooie afwerking

Snelle levering en mooie afwerking.

Mooie kwaliteit en snelle levering

Prachtig resultaat

De broodtrommels en bidons die wij hebben laten bedrukken met onze namen er op zijn erg mooi geworden Prachtig resultaat waarvoor onze dank en voor een schappelijke prijs

Top firma

Bij deze zaak staat service in een hoog vaandel. Snelle levering en goede kwaliteit tassen

Ziet er uit zoals besteld

Product ziet er goed uit, precies zoals verwacht.

Verschillende artikelen besteld. 1 voor 1 waren ze super. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de status. Kom zeker nog eens terug.

Snelle service! Goede prijs kwaliteit.

Mooie stevige rugtas

Rugtas voor mijn kleinzoon. Mooie stevige tas en zoals op voorbeeld. Hij is er heel blij mee

Geweldig tof tasje gekocht

Mooi product veel keus Vrij snel geleverd.

Oké

Levertijd was 1 a 2 werkdagen werd pas 4e dag geleverd.

Al vele malen knuffels en omslagdoeken besteld en altijd zeer tevreden! Snelle levering.

Leuke kadootjes

Leuke kadootjes. Wel prijzig.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM