Super leuke cadeautjes en snelle levering.

Mooie cadeaus

Personaliseren en bestellen op de website ging goed en gemakkelijk. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Resultaat is mooi geworden, leuk om cadeau te geven met Vaderdag komend weekend!

Geweldig heel erg blij mee

Ik ben er heel erg blij mee kan niet wachten tot ons meisje er is

Keurig netjes weer

Tevreden al meerdere kadootjes bij jullie besteld.

Eenvoudig besteld, 'n paar dagen later al in huis. Super leuk cadeautje.

zeer snelle en handige opmaak programma

Overzichtelijke site, opmaakprogramma top en eindresultaat prachtig en van goede kwaliteit.

Gewoon goed

Snel en goed geleverd mijn t shirt in goede staat ontvangen bedankt en tot ziens

Afspraak = afspraak

Goede site, prima informatie, genoeg keuze en snelle afhandeling.

Gemakkelijke instructies snelle levering top

Opgelost

De Mepal drinkfles lekte heel erg. De klantenservice reageerde hier goed op en hebben het goed opgelost. Mijn zoontje kan uit de beker drinken zonder dat deze lekt.

precies wat ik verwachtte

besteld en binnen een week in huis,

Goede service en contact

Snelle antwoorden op vragen. Snelle levering Mooie producten

Alles naar verwachting goed

Ik heb al 2 happy horse knuffels besteld met naam en ze zijn super! Heb nu 1 naam delen besteld en nog een 1e knuffel voor men dochter die opkomst is alles is mooi!!

Nog niets ontvangen

Na een week Nog niet ontvangen

Top..!

Van bestelling tot levering, keurig op de hoogte gehouden. Het kraamkado , het konijn met naam en geb.datum geborduurd, helemaal perfect! Geslaagd kado..!

product is precies zoals het op de website staat afgebeeld; snel geleverd

goede ervaring; fijn dat de afmetingen bij een product staan

Snel levering, goede kwaliteit producten, mooi gemaakt!

Paket nog steeds niet ontvangen

Volgens de track en tracé had mijn paket 30 mei binnen moeten komen. Ik heb echter nog niks ontvangen.

Ziet er super netjes uit.

Ziet er super netjes uit.

Goed product, snelle levering

Positief. Bestellen op de site is makkelijk en de levering was binnen de gestelde termijn en precies volgens de bestelling.

Wt een mooie etui

Mooie etui besteld met naam. Snel besteld en snelle levering, goede kwaliteit. Diegene was er super blij mee. Zeer tevreden dus.

Super service!

Mooi product besteld en supersnel bezorgd!

Mooie producten en snelle levering!

Klantvriendelijk en behulpzaam

2 Ecologieweg