Gepersonaliseerd product precies zoals op de website.

Na het stellen van een vraag kreeg ik zeer snel antwoord. Het gepersonaliseerde product was precies zoals getoond op de website. Snelle levering. Ik ben erg tevreden.

Snelle service, het deed volledig aan mijn verwachtingen

Erg mooi geworden en snelle levering

Gemakkelijk en snel kun je het via de site ontwerpen. Leuke kleuren voor iedereen wat wils. Eind product is super geworden En geleverd binnen de afgesproken tijd.

Klantvriendelijk en kwalitatief

Mijn gepersonaliseerde bestelling was jammer genoeg schuin geborduurd. Na contact met hen op te nemen stuurde ze me een nieuwe op die wel correct geborduurd was. De dag later ontving ik de nieuwe bestelling al. Dit was snel zodat ik het nog op tijd cadeau kon doen. De klantendienst reageerde onmiddellijk, vriendelijk en begripvol.

Mooi

De kleinkinderen vinden het heel leuk

Super mooi en snelle levering

super

het is mooi , optijd en super

Geweldig,snel en mooi

Heuptasje met naam. Al eerder hier gekocht. Mooi bedrukt en snel geleverd. De andere, door kleinkinderen gebruikt,zijn ook nog mooi gebleven. Fijne grootte en ook door volwassenen prima te dragen.

Mooi product, zeer snel geleverd

Een heel mooi product, al had de handdoek van een iets dikkere kwaliteit mogen zijn. Maar het ziet er nog steeds heel goed uit. De kleuren zijn prachtig en komen goed overeen met de kleuren die ik op het scherm zag tijdens het bestellen. Heel snel geleverd!

Vlotte levering, dat wat ik bestelde.

Besteld, betaald en geleverd ! Goed hoor!

Snelle service en mooie kwaliteit tas

Voor de kinderen een gepersonaliseerde sport-/weekendtas besteld. Snelle service en zo op het oog goede kwaliteit tas. Moet nog ervaren hoe lang deze meegaat, maar lijkt prima.

Vertederend

Hele mooie knuffel, met duidelijke print, goede communicatie & snelle levering!

Weer super

Duidelijke site , veel keus, netjes gemaakt, goed verpakt , snelle levering !

Super mooi

Het kado voldoet aan de verwachting is super mooi

Mooi afgewerkt, snel bezorgd

Mijn bestelling kwam snel. Het was precies wat ik verwachtte. Netjes afgewerkt.

Super.

Super, snel bezorgd en prima kwaliteit!

Perfect, zoals altijd!

Dit was mijn 10e bestelling bij Koterkado en ze stellen echt nooit teleur! Kwaliteit = TOP Levering = TOP Product = TOP Ik ga hier zeker nog 10x vaker bestellen!

Verzorgd

De naam is zeer mooi gestikt. Mooi konijntje Enkel de verzendtijd kan sneller maar daar kunnen jullie waarschijnlijk niets aan verranderen. Mvg, Roos

Slecht!

De knuffel die ik gekocht heb is mooier op de site dan in het echt

Snelle goede levering

Mooie kwaliteit, snelle levering

Mijn bestelling is snel en goed aangekomen en voldoet aan mijn verwachting, wat wil een mens nog meer.

Foto van klare bestelde product ontbreekt

Goede firma voor kado

Prachtig en super snel bezorgd.

Prachtig

prachtig shirt

Goede kwaliteit, fijn service! Met naam erop, maakt het kado extra leuk.

Goed geleverd

Netjes en correct geleverd, en mails worden snel gelezen en beantwoord.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM