Geweldig!!

2 prachtige tasjes met naam besteld! Wat een snelle verzending en wat zien ze er prachtig uit! Heel goed en stevig materiaal waar we heel lang plezier van kunnen hebben! Al super veel complimentjes gekregen over de tasjes van onze tweeling!

Te Gek

Hele snelle levering. De naam is er prachtig op geborduurd!! Erg tevreden!

Altijd een succes

Alle gepersonaliseerde cadeautjes die mogelijk zijn, koop ik bij KoterKado.

Top kwaliteit en razendsnelle verzending

Ook deze keer ben ik weer super tevreden! De kwaliteit van de handdoek die wij hebben besteld is erg goed en hij was ook nog eens binnen 2 dagen in huis!

Service en kwaliteit!

Superbedankt voor het mooie gepersonaliseerde rugtasje! Echt goede kwaliteit. Ook heel snel bezorgd waar ik erg blij mee was!

Mooi product en snelle levering

Mokken met naam besteld. De mokken zijn mooi en komen overeen met de afbeelding.

Superleuke knuffel met naam

Leuk persoonlijk kraamcadeau voor in een kraammand. Snelle bezorging!

mooi kraamcadeau

snelle levering. rugzakje ziet er erg mooi uit

Top kado

Bestel altijd dit konijn met geborduurd oor als ik weer op kraamvisite bij iemand gaat Het bestellen gaat makkelijk en wordt snel geleverd

Top producten en service

Super snelle service. Dinsdags bestelt en donderdags al in huis. Bestel altijd hier. En altijd tevreden. Top producten

Snelle levering, netjes

Had een tas met de naam van mijn zoontje besteld. Erg snel ontvangen. Moest alleen wennen aan het materiaal, het stof lijkt net een schaap, terwijl het op de foto minder lijkt.

Hele mooi knuffel en snelle levering!!

Snelle levering en knuffel met naam ziet er heel erg mooi uit!

Had de tas met naam bedrukking in de ochtend besteld, kreeg meteen al in de middag een email dat ie mee was met de post. En de volgende dag al bezorgd!! Sneller kan niet. Mooie tas, netjes bedrukt en ingepakt. Bedankt!!

Helemaal top!

Ik bestel hier al jaren, altijd een mooi gepersonaliseerd cadeau. Ze leveren snel en ze reageren altijd als je een vraag hebt. Ze blijven nieuwe producten aanleveren (wat ze altijd in de nieuwsbrief aankondigden). Alle cadeaus van Koter Kado die ik weggeef worden altijd heel positief ontvangen!

Super leuke rugzak!

Wat een verrassing! Tas in het echt mooier dan op de foto!

Heel blij met de service van Koter Kado. Ze hebben ook heel mooi spul!

Geen op- of aanmerkingen. Snelle reactie, bezorging en een super leuk cadeau.

Mooi

Heel mooi gemaakt en vlug bezorgt

Het ziet er mooi uit

Goed verpakt en het ziet er mooi en leuk uit

Heel goed.

Snel geleverd. Mooi de naam in het oor geborduurd. Zeer tevreden. Leuk om te geven.

Product is altijd goed wat ik bestel en de levering is ook snel

Slecht borduurwerk

Ik heb een rammelaar besteld met borduurwerk. Ben teleurgesteld in het resultaat. Het eerste punt is dat de datum slecht leesbaar is en het tweede punt wat ik heel jammer vind is dat het borduurwerk door het hele oortje wordt genaaid waardoor de achterkant van het oortje verre van zacht is en zelfs (te) ruw voor een baby. het hoort toch allemaal aaibaar te zijn. Heel jammer. Ik heb al een paar dingen besteld bij Koter Kado, maar dit keer. ben ik niet tevreden. Voor deze prijs had ik er meer van verwacht.

Snel en makkelijk

Snel en makkelijk

Leuk, gemakkelijk en snel

Gemakkelijk bestellen, veel keus, goede updates over de bestelling.

Heel mooi product. De belettering op de sporttas is ook perfect. Hele snelle levering. Super blij om dit cadeau aan te bieden aan ons neefje

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM