Mooi product snelke levertijd goede kwaliteit, super blij mee.

Alles ging heel makkelijk

Leuk artikel en snel geleverd!

Prima en snel

Snel en goed geleverd

Slechte kwaliteit

Ziet er leuk uit, maar ik vind de tas van slechte kwaliteit

Mooie knuffel, goed materiaal en geborduurd gepersonaliseerde naam leuk!

Ik werd goed op de hoogte gehouden hoever de bestelling in orde stond. En gezien andere bedrijven is deze vrij snel met leveren persoonlijke boodschap op artikel.

Zeer tevreden snelle bediening

Trouwe klant al jaren lang

Goed kwaliteit en prijsverhouding om een badcape te bedrukken.

Heel blij

Zeer goede service ,mooi en vlug

De tas werd snel geleverd, ziet er mooi uit. Nu hopen dat hij in gebruik ook mooi blijft en stevig is zoals hij aanvoelt.

Makkelijk te bestellen, veel keuze.

Prettige website!

Goede rugzak en leuk met naam erop!

Makkelijk te bestellen, duidelijke beschrijving en de rugzak is precies zoals omschreven en als afgebeeld. Ik had m ook snel in huis. M’n nichtje is er blij mee!

Mooie tas en snelle levering

Mijn dochtertje had een gymtas nodig daar moest ik haar naam dan op of in schrijven. Even gegoogle en daar kwam een mooie site voor de dag met gymtassen met naam erop die zelf helemaal kan samen te stellen. Donderdag erg laat besteld en dacht dat lukt nooit om voor maandag hier te zijn maar zaterdag lag hij al door de bus. Mijn dochterje is er erg blij mee!

Gauw geleverd erg tevreden over de levering

Genoeg keuze en vlotte keurig verpakte bestelling

De keuze op site is goed, duidelijke uitleg ivm de opdruk v d letters op bv kofferbanden. De kleuren precies zoals afgebeeld

Ziet er heel mooi uit snelle levering

Ik was heel tevreden met het resultaat

Duidelijk en snel

Keurig op de hoogte gehouden via de mail. Bestelling snel in huis.

Happy horse bedrukt met naam voldoet aan de verwachting. Na bestellen snelle levering, zeer tevreden.

Je krijgt wat je ziet

Goed en zorgzaam bedrijf

Prima product

Mooi product en optijd geleverd

Super mooi dekentje

Heel erg blij met het dekentje en de kwaliteit.

Top service en mooi product

Ik bestel vaker via Koter Kado vanwege de mooie producten en goede service. Via de website een knuffeltje met naam besteld, ik had de verkeerde kleur doorgegeven via de website. Via de mailwisseling heeft de medewerker er alsnog voor gezorgd dat het knuffeltje in de juiste kleur bezorgd is.

Positief mooi als cadeau

Top service en snelle levering

Goede en snelle service

Mooi maar niet helemaal blij

Het is een super mooie deken, alleen jammer dat de naam er niet in is geborduurd. Kan het dekentje niet wassen want dan gaan de letters verwassen kan ook zijn dat ik me verkeeed in heb gelezen

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM