Mooie producten en snelle service

Heel blij met de rugzak en knuffel met daarop de naam van mijn dochter! Zo mooi.

Mooi product

Tevreden over de prijs/kwaliteit en de snelheid van levering.

Vlotte bezorging en zeer tevreden met mijn bestelling.

Mooie uitwerking van het geschenk

snelle en goede levering , het geschenk is mooi en afgewerkt.

Persoonlijk en professioneel

Na een last-minute wijziging van deze kant, werd direct persoonlijk contact opgenomen om de mogelijkheden te bespreken. Zo hoort het! Hartstikke tevreden met de service en het eindresultaat.

Netjes en snelle service!!

Heel blij met product. En hele fijne snelle service!! Top

Snelle mooie levering prijs kwaliteit is prima.

Snelle communicatie en levering!

Naam Bandjes veel te strak

Ik heb 3 naambandjes besteld. Heb gemeten en bij ze alle 3 2 cm erbij geteld. Echter krijgen mijn kids ze bijna niet over de hand. Zo strak zijn de bandjes. Jammer want heeft genoeg gekost en kan er niks mee. Mvg Bianca

Op de shirts staat niet wat ik wilde

Goed kwaliteit en tevreden.

Badlaken goede kwaliteit en mooie duidelijke tekst en kleuren op elkaar afgestemd.

Goeie duidelijke site. Makkelijk zelf te ontwerpen. En zeer snelle aflevering. Dik tevreden...

Leuke tas

Leuk en mooie tas. Wij zijn er blij mee!

Goed, snel

Best wel last besteld, maar was op tijd binnen! Goede kwaliteit!

Oranje shirt met naam. Snel geleverd. Het shirt is een wijd model maar lengte valt wel goed op maat. Leuk shirt voor koningsspelen.

Ziet er leuk uit en snelle levering.

Nog even snel voor Koningsdag op school besteld en het was 2 dagen later al binnen. Goede kwaliteit en zag er heel leuk uit.

Mooi product, snel geleverd

Ik had een kofferriem besteld met naam. besteld. Makkelijk herkenbaar op luchthavens. Was snel geleverd

Mooi resultaat snel in huis

Ik had voor mijn zoontje een oranje T-shirt eenvoudig samengesteld met zijn naam een leeftijd een schot in de roos. Laat Koningsdag en de ek voetbal maar beginnen.

Zulke leuke rugzakjes van goeie kwaliteit. Ook veel sneller geleverd dan gedacht.

Tweede keer bestelling gedaan. Keurig netjes, met zorg verpakt en snelle levering

Top!!

Super leuke rugzak besteld, mét naam erop geborduurd. Heel blij mee, snelle levering.

Leuke webshop

Prima geregeld

Super, alles oke

Super.alles OK en op tijd

Altijd leuke items

Badjas met naam als kraamcadeau gegeven ze waren er heel blij mee en vonden het een leuk cadeau

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM