Had snel een kraamafdeling nodig en ze hebben van alles. Het leukste is dat je het kunt personaliseren. De levering was binnen een paar dagen.. op tijd voor de kraamvisite ♥️

Optijd binnen product zoals omschreven.

TOP!

Snel, efficiënt en makkelijk te bestellen! Wijst zichzelf uit! Snelle levering en zeer degelijke afwerking en materiaal!

ziet er goed uit

Moet het kado nog geven maar het ziet er prachtig uit.

Snel en correct

Inscriptie juist en snel geleverd. Blije ontvangers!

Prima verzorgd

Er is een grote keuze en een fijne kwaliteit snelle bezorging primaat verzorgd

Mooi geborduurd tasje. 36 uur na het bestellen al in huis, echt heel snel!

Gewoon goed

Duidelijke bestelpagina. Snelle levering en een keurige handdoek met naam ontvangen.

Ik ben heel tevreden over Koter Kado.

Het product dat ik ontvangen heb, beantwoordt aan mijn wensen; de levering verliep vlot en stipt.

Ik heb twee teddy-tasjes voor mijn zoontjes besteld. In eerste instantie was ik niet tevreden over de zichtbaarheid van de namen op de tassen, maar deze klacht is keurig opgelost en ik kreeg twee nieuwe tasjes toegestuurd. Goede service!

Snel

Goede website snel en goed verpakt verzonden Aanrader !!!

Tevreden over product en drukwerk, maar

Fraai product, netjes bedrukt, verzorgde verzending en snel. Punt van kritiek is de “ maat”. Ik bestelde twee kinderzweetbandjes, beide best geoot maar vooral ongelijk: één vd twee heeft een gewone volwassenmaat, dat is jammer. ( als je specifiek voor n kind bestelt) Buiten dit, geen enkel minpunt en aanradenswaardig

Vas zeer tevreden

Netjes op tijd

Fijn

Fijne communicatie, snelle levering. En zelfs wat niet meer in assortiment zat werd nog wel geleverd.

Snelle levering en mooi product

Heel leuk gepersonaliseerd Teddy rugzakje besteld voor mijn kindje. Snel geleverd en mooi.

Ik had twee konijnen knuffels van Happy horse. Ik had in hun oren de naam van de pasgeboren kind laten borduren. Het zag er perfect uit! Snelle levering. Niet overdreven meer betaald dan wat de knuffel eigenlijk kost.

Wat ik ervan verwacht

Duidelijk herkenbare schooltas

Onze tweeling dochters gebruiken deze tassen, voor zwemles , dansles en gymnastiek op school . De tas is mede dankzij de persoonlijke naam, heel duidelijk herkenbaar , dus makkelijk en snel te pakken , in groepsverband . Heerlijk ruim, alles kan erin. Medicijnen , bril e.a. kunnen in het kleine voorvak, achter de rits. Wij zijn helemaal tevreden .

Zeer, zeer tevreden

Was makkelijk te bestellen en snel binnen. De rugzak is van mooie kwaliteit en de kleur van de naam is zoals ik het voor ogen had. Zeer tevreden en zal zekker nog een X bij jullie wat bestellen.

Heel mooi en goefe kwalitei

Mooi product

Ik moet nog contact opnemen met betrekking tot een bestelling. Dus dat even afwachten

Snelle levering en product is precies zoals de foto!

Ik heb een teddy rugtas, waarop je een naam kan laten bedrukken. Veel opties qua kleur en duidelijk hoe het eruit komt te zien. Een aanrader om via koter te bestellen!

Mijn ervaring met Koter Kado is zeer prettig!

Mijn ervaring met Koter Kado is zeer prettig !

leuk product, mindere afwerking

Jammer genoeg was 1 oogje van het konijn niet zichtbaar. Eerst wilde ik het terugsturen, maar na lang zoeken zat het diep verstopt achter de muntgroene haartjes van de pels. Haartjes zelf zo goed mogelijk weggeknipt zodat het oog toch zichtbaar werd en het toch nog mooi was om als kadootje af te geven. Jammer genoeg had dit wel vermeden kunnen worden als de kwaliteitscontrole ietsje beter was gebeurd. In het verleden hier nogmaals besteld en toen was alles prima in orde.

Fijne duidelijke site ,heb een rugzak voor onze kleinzoon besteld.De info was duidelijk ,de levering snel .T mail contact verliep eveneens duidelijk.Fijn om een bestelling te kunnen doen bij dit bedrijft ,bedankt.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM