ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Zogezegd werd mijn pakket geleverd helaas heb ik niets mogen ontvangen

Snel en mooi

Het was makkelijk vorm te geven. De tas zag er mooi uit en het uiterlijk voldeed aan mijn verwachting. Het enige wat ik jammer vond was dar er in het grote vak niet nog een tussen schot of een kleiner vak zat. Maar verder was ik te vrede. Geen idee hoe goed de kwaliteit is want hij is nog niet gebruikt.

Steengoed!

Ik was te laat met het bestellen van een kraamcadeau, en doordat borduurhuisjolie.nl is gestopt ben ik terecht gekomen bij Koter Kado. Bij de bestelling een berichtje gevoegd dat ik te laat was en verzoek om indien mogelijk dezelfde dag nog te verwerken. En dat is gelukt, tegen alle verwachting in was het op tijd binnen (beetje mazzel met PostNL natuurlijk), maar helemaal top! En kwaliteit ook heel goed (Knuffelkonijn met geborduurde oren). Zeker nog een keer!

Ruime gepersonaliseerde keuze . Leuk als kraamkado Je wordt goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de bezorging.

Alles perfect.

Ik heb veel besteld bij KoterKado, Het fijnste is dat je alles mee kan kijken op de site zoals kleur / lettertype en wat je erop wilt. Alles is zoals het is !! Zelfs ze stoffen van kleding / knuffels heerlijk zacht en mooi.

Super, mooi en snel!

Fijne ervaring

Betrouwbaar!

Mooie producten, goede kwaliteit!

Heel blij mee

Mooie rugzak qua kleur en afwerking!

Super leuk kadootje!

Wij hebben een knuffel kado gekregen van iemand met naam, geboortedatum enz. De knuffel is mooi groot en super leuk!

Een tevreden klant die graag terug komt, jaar na jaar!

Sinds jaar en dag bestel ik gepersonaliseerde tassen voor mijn opvangkindjes. Goede kwaliteit aangezien ze deze dagelijks meenemen naar de opvang. Eenmaal was de naad niet goed en is deze probleemloos omgeruild. Nu met de kleinkindjes zijn daar de Teddytassen en de knuffels bij gekomen. Zalig te zien hoe deze geknuffeld worden, ook al zijn ze ontelbare keren gewassen.

Het is niet zoals op de foto.

Ik heb een geboorte cadeau besteld. Heb de naam en de geboorte datum laten borduren in beide oren. Dit is bijna niet te zien. Het is heel anders dan op het voorbeeld.

Vinyl tas met persoonlijke tekst.

Mooie tas. Goede communicatie en snelle service.

Goede service snelle levering en mooi product

Super site goede producten en mooie kwaliteit.

Super leuke en schattige tas!

De tas was gemakkelijk en snel te bestellen en je had veel keuze. Je kan de tas helemaal naar eigen smaak creëren. Super leuk cadeau om te geven.

Goede en snelle levering en behulpzaam aan de telefoon

Ik kwan erachter via de recensies dat ik de verkeerde bedrukking had besteld. Dus bedrukt i.p.v. geborduurd. Gelukkig heeft de mevrouw die ik gemaild had dit nog op tijd kunnen herstellen. Advies zet het goed duidelijk op de website wat het verschil is.

Hartstikke leuk

Kennissen en vrienden vinden het het een leuk kado!!

Zeer tevreden!

Ik heb 3x iets laten bezorgen via Koter Kado en ben zeer tevreden. Je wordt via de mail bij elke stap op de hoogte gehouden. En als het bezorgd is krijg je ook via de mail een bericht met tijdstip van bezorging. Met andere woorden, ik beveel Koter Kado zeker aan. Groet Karin Langebeeke

Ik had een foutje gemaakt in een geboortedatum, daar kwam ik later achter kwam. Een mail er meteen achteraan gedaan. En alles is goed gekomen. Helemaal top.

Mooi shirt en goede kwaliteit

Mooi shirt. De kleuren komen overeen met de bestelling. En het shirt blijft lang goed.

Ik wou iets wat niet via het gebruikelijke proces op de website kon maar er werd goed met me mee gedacht. Ik ben blij met het product en de snelle levering.

gewoon prima

precies zoals verwacht voor een prima prijs. Niet heel bijzonder maar ook zeker niks mis mee.

uitstekend

snelle bezorging

Gewoon uitstekend

Super mooi een geslaagd cadeau voor de kleinzoon

Teleurgesteld

Rugzakje met naam.besteld. de geborduurde naam is slecht te lezen door de borgstof van het rugzakje. Ik heb spijt van mijn bestelling en zal het zeker niet aanbevelen.

Leuke tas. Snel Geleverd.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM