Prima product! Aanrader

Super mooi afgewerkt, snelle levering. Top service

Een echte aanrader!!

Leuke rugzakjes met naam

Voor mijn tweeling kleinkinderen bestelde ik teddy rugzakjes. Hun naam staat er netjes op in de gekozen kleur. Voor de naam kun je kiezen uit veel kleuren en een aantal lettertypes. Het voorbeeld geeft een duidelijk beeld hoe het eruit komt te zien. Keurige levering.

Fijne site, goede kwaliteit.

Fijne site, goede kwaliteit. 2e konijn voor onze zoon (de ander was kwijt), zijn favoriet!

Mooie tas met een mooie print

Toppie

Super!!

Heb al meerdere keren de happy horse knuffeldoekjes met naam besteld goede kwaliteit en ziet er altijd mooi en netjes uit. Kort om wij zijn altijd er tevreden over koter cadeau en zullen nog veel vaker een bestelling plaatsen

Perfect, goeie kwaliteit

X

Leuke site met een diversiteit aan cadeau's

Makelijk te bestellen en vlotte levering

Elke keer uitstekend

Al meerdere keren artikelen besteld bij Koter Kado, telkens perfect gemaakt en supersnel bezorgd.

Keurig geleverd

Kofferriem mooi en netjes afgewerkt en keurig op tijd geleverd.

Super, Top tas!

Fijne zwemtas met mooie bedrukking!!!

Prima product en snel antwoord van de klantenservice!

Ik werd een beetje bang gemaakt door andere mensen hun review. Ik zag te laat dat ik een bedrukte happy horse had besteld inplaats van geborduurd.. maar wat stellen sommige mensen zich aan! Het product ziet er top uit voor een bedrukt product! Kind blij, zijn mama blij (ik blij toen ik een foto kreeg) :)

Het bestelde artikel werd snel en netjes geleverd

Zeker aan te raden

Goede service mooie producten voor een betaalbare prijs

Top materiaal

Heel mooi gedaan

Fijne website. Goede informatie. Veel keus. Leuke lettertypes. Ook veel keus. Supersnelle levering.

Duidelijke site en de volgende dag al in huis, top!!

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Zowel het product als de tekst op het product als de snelle bezorging voldoet aan mijn verwachtingen.

Mooi product.. en zeer vlug geleverd. Zeker een aanrader om bestellingen te doen

Rugzak voor onze dochter besteld snel en netjes geleverd.

Wat gaaf

In mijn werk als pedagogisch medewerker zie ik veel van deze leuke tasjes in beige voorbij komen . Ik wilde voor mijn neefje een andere kleur en kwam toen op deze site en deze kleur . Helemaal verliefd en toen hij binnen kwam nog meer . Zo lief , leuk en mooi . Ik zou het iedereen aanraden . Leuke site met leuke producten .

Goede begeleiding en updates over bezorging etc, gebruik kan ik nog niet beoordelen

Fijn dat we van de bestelling op de hoogte werden gehouden. Ik bestelde voor onze kleindochter een brooddoos en beker en die gaat ze binnenkort gebruiken. Wij hebben goede ervaring met mepal dus veronderstel dat dit ook goed is. De rest zit nog ingepakt voor juiste o=moment

Mooie handdoek

Ik hoorde woensdags dat mijn kleindochter op maandag zou gaan afzwemmen. Een handdoek met naam leek mij een mooi cadeau. Echter kort dag, maar bij Koter Kado geen probleem. Woensdag besteld, vrijdag in huis. En ziet er prachtig uit.

Prima en super snel!

Snel en hoge kwaliteit!

Precies zoals de afbeelding

Ziet er super uit en snel geleverd Alleen miste ik bij het bestellen hoe lang de levertijd zou zijn

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM