Prima en super snel!

Snel en hoge kwaliteit!

Precies zoals de afbeelding

Ziet er super uit en snel geleverd Alleen miste ik bij het bestellen hoe lang de levertijd zou zijn

Top Service!

Ales top service! wij voor onze nieuw klfine meiske bedtelen konijn en binnen 2 dagen thuis.en we zijn van Belgie merci

Je wordt goed op de hoogte gehouden over de staat van je bestelling Bestel wel op tijd, het is geen brief die je de volgende dag op je mat hebt liggen.

Prachtige geborduurde handdoeken

2 handdoeken besteld met naam geborduurd. Fijne kwaliteit en heel mooi geborduurd

Mijn favoriete kraamcadeau

De tas met naam wordt altijd snel geleverd en ziet er goed uit

Mooie kwaliteit en veel keuzevrijheid

We hebben een knuffelkonijn volledig naar eigen wens laten maken. Kwaliteit is top, prijs goed!

De eerste keer dat ik iets met naam op bestel En er kwam dadelijk een smile Echt super mooi gedaan

Fantastisch snelle service!

Had gevraagd of het snel geleverd kon worden ivm verjaardag van m’n kleinkind. En daar is gehoor aan gegeven! Sneller kon niet .. Dank u wel daarvoor. De kwaliteit van het product vind ik echter een beetje tegenvallen. De beautycase heeft niet de uitstraling ten opzichte van de prijs. Ziet er wat verkreukeld uit. Maar m’n kleindochter zal er blij mee zijn.

Dekentje besteld voor onze kleine man, snelle service en het dekentje is helemaal geweldig.

Prima zaak

Prettig Ga zo door

Teddyrugzak is prachtig

Prachtige teddyrugzak.. mooi produkt

Super!!

Teddy tas met naam besteld voor onze zoon. Gemakkelijk te personaliseren. Tas was erg snel binnen en kwaliteit is super!

Mooie producten en snelle levering

Mooie producten en snelle levering

Snel geleverd goede service

Heel tevreden

2 silicone sleutelhangers besteld, heel tevreden, vlotte service!

Mooie badjas

Goede kwaliteit. Snel geleverd. Top

Goede ervaringen

Alles naar wens

Geweldige snelle service van mooi product

Op het laatste moment toch nog een origineel cadeau nodig? Bij Koter Kado geslaagd! Had bij “opmerkingen” gevraagd of mijn krappe deadline haalbaar was, hier werd gehoor aan gegeven en binnen 2 dagen ontving ik een zeer mooi bedrukt BBQ short.

1 woord: Uitstekend!

Echt super tevreden met de service van Koter Kado. Het configureren op de website is makkelijk, bestelling wordt snel gemaakt en verzonden (binnen 2 dagen) en op vragen per email wordt snel gereageerd. Ik kan het zeker aanbevelen bij anderen om bij Koter Kado te bestellen!

Snelle levering en heel mooi cadeau

Mooie mutsjes, mooie heldere kleuren

Duidelijke site, Snelle levering, mooie heldere kleuren, pasvorm kan ik nog niks over zeggen. Wij hadden 2 mutsjes besteld. 1 fuchsia roze met licht roze letters en lichtroze met fuchsia letters. Goed leesbaar en zachte soepele stof!

Gastendoekje met tekst

Ik gebruik deze toch grote wasbare gastendoekjes als borden onderlegger voor de kleinkinderen. Zwart doekje met gele tekst en hartjes. De kids vinden dit héél leuk.

Uiterst tevreden

Bestelling en levering zeer vlot en correct verlopen !

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM