Heel mooi

Mooie knuffel die netjes geborduurd is

Degelijk materiaal en snel geleverd

Het was de tweede keer dat ik hetzelfde besteld heb omdat het zo goed was en de andere kleine hetzelfde ook wou met zijn naam . .Eerst moest hij het niet hebben tot hij het had gezien .

Super communicatie

Duidelijke webwinkel Product zoals verwacht Prima communicatie over het bestellen en bezorgen

Top kwaliteit “producten”. Alles netjes geleverd, mooi afgewerkt en nog nooit niet tevreden geweest.

Makkelijk en snelle service

Mooi resultaat

Voor het eerst besteld bij koterkado, Alles geborduurd en na 2 dagen in huis. Het was allemaal zo mooi geborduurd, ook de stoffen van de spullen zijn van goeie staat. Dikke 10 voor deze website en ik ga zeker nog meer bestellen !

Leuk aanbod, en mooi product. Erg leuk om iemand cadeau te doen

Superleuke kraamcadeaus met naam

Op de site is goed zichtbaar hoe je eigen ontwerp eruit komt te zien. De cadeautjes zagen er ook precies zo uit. Er is veel keuze.

Top product en top levering

Snelle levering van mijn product! Vrijdag besteld en dinsdag thuis. Super verzorgd, ik ben heel tevreden!

Prima handdoek mis alleen ophanglus

De handdoek is fijn en leuk met opdruk. Alleen lusje om op te hangen zou fijn zijn.

Erg mooi (weer) !!!

Voor de zoveelste keer zakelijk een haas laten maken met naam en geboortedatum , en nog steeds is het perfect !!!

Zeer goed ervaring

Mooie afwerking en zeker de eerste x de website bezocht zeer tevreden klant een aanrader niet zolang wachten doe zo verder

Geweldige service

Ik heb een bestelling gedaan en had deze door omstandigheden snel nodig. Zij hebben ervoor gezorgd dat ik het de volgende dag in huis had.

Goede service en kwaliteit

Voldoende keuze, goede kwaliteit en service

Leuke spulletjes, makkelijk gepersonaliseerd cadeautje bestellen en op tijd geleverd!

Leuke spulletjes, veel keuze. Erg makkelijk om een gepersonaliseerd cadeautje te bestellen. Ze leveren op tijd!

Perfect!

De website is heel duidelijk waardoor je precies weet hoe jouw gepersonaliseerde cadeau eruit komt te zien. Keurig binnen de gestelde verzendtermijn geleverd. 5 sterren, ik ben super tevreden!!

Top!!

Elke x cadeau geweldig....

Ziet er super mooi uit netjes verpakt

Ziet er mooi uit

super top

TOP… na mij bestelling van 2x knuffel hond bedrukt, was ik toch niet tevreden over mijn actie, heb de volgende dag een mail gestuurd met de verandering om te laten borduren i.p.v. bedrukken. Ik kreeg al snel antwoord dat het mogelijk was om dat door te voren met eventuele bij betaling mooi en ik dacht zal nu wel iets langer duren tot bezorging. Niets was minder waar op donderdag avond besteld en op dinsdag geleverd door DHL en dat met het weekend er tussen, Ik ben hierover zeer tevreden het product het was nog mooier dan mijn verwachting, vervolgens heb deze site in mijn bewaar omgeving gezet om niet te vergeten….

Mooi

Vlugge levering

Heb een prachtige sporttas met naam besteld, levering binnen 3 dagen, product was super mooi, goede communicatie per mail wanneer product klaar was een verstuurd werd

Hele lieve en mooie tas!

De tas was super snel bezorgd. Ik vond hem super mooi. De leer kleur was zachter van kleur dan op de website te zien was.

Heel fijn, goede kwaliteit

Snelle service, goede kwaliteit keycord. Mooie uitstraling.

Weer top

Snelle levering en ziet er keurig uit.

Mooi

De tas is precies hoe ik hem zelf heb uitgekozen! Is erg mooi geworden!

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM