Prima !

Twee rugzakjes besteld met naam op gestikt. Snelle levering en mooi gedaan. Heel leuk als cadeau. Kortom zeer tevreden!

Mooi product, snel geleverd

Ik had 2 konijnenknuffels met naam besteld. Bestelling kwam vlot en voldeed aan de verwachtingen.

Goed en snelle service

Maandag besteld en donderdag in huis,prima!

!

!

Geweldige webshop, mooie geschenken en supergoede en snelle service

Heb een rugtas, knuffeldoekje en happy horse konijn alles bedrukt met naam, besteld Het is heel snel bezorgd en ontzettend mooi gemaakt, onze complimenten!

Niets is mooier dan de lach van een kind.

Mijn kleinkind was meer dan blij met z'n knuffel. Hij kan niet meer zonder knuffel naar bed.

Goede service en kwaliteit

Goeie afhandeling van het bestelde product en geleverde kwaliteit.

Ziet er keurig uit

Goed geholpen van bestellen tot bezorgen prima

Goede en snelle service

Goede en snelle levering. Goede communicatie en uitvoering van levering.

Makkelijk bestellen. Je krijgt wat je koopt

Mooi en handig artikel, netjes gepersonaliseerd en snel geleverd.

Zoals altijd geweldige service

Ik heb nu inmiddels 8x een konijn met naam besteld bij jullie voor mijn achterneefjes en-nichtjes en altijd is alles prima verzorgd. Goed op de hoogte gehouden, naam mooi geborduurd of gedrukt, mooi kaartje en goed bezorgd. Ik hoop dat ik nog vaak iets bij jullie kan bestellen.

Goede presentatie, op tijd en op afspraak binnengekomen :-)

Leuke kado's

Leuk kado, prima service

Zeer tevreden met deze mooie kofferriem

De ontvanger van deze leuke kofferriem was blij en verrast! Ik heb hem zelf ook (al langer), en ook zeer tevreden. Mijn koffer is altijd herkenbaar met naam enz erop. Een goed product want hij gaat al twee jaren mee op reis.

Het product was snel binnen en precies naar wens

Heel mooi persoonlijk kraamcadeau en goede service

Heel erg blij met de schattige teddy rugzak! De naam is er heel mooi opgeborduurd. Erg goede en snelle service! Ga hier zeker in de toekomst weer bestellen!

Bestelde vroeger voor mijn eigen kinderen, en nu voor mijn kleinkinderen. Mooie kwaliteit keurig verpakt. Vriendelijke service dankjewel!!

Mooi en snel geleverd

Mooie kleur bidon met naamopdruk en bijpassende handdoek met naam. Snel geleverd. Blij mee.

De opmerking betreffende duidelijkheid in de letters is goed op gepakt

Kwaliteit en uitvoering is een mooi geheel

Snelle service, oubollige designs, weinig flexibiliteit

Prijzen en service zijn ok - duur qua transportkosten (6.95 eur op een knuffel van 29 eur, slechts vanaf 80 eur gratis verzenden). Beperkte keuze designs, oubollige ontwerpen, beperkt aantal lettertypes (die dan weer niet overal op de site hetzelfde zijn - kies je voor een bepaald lettertype voor een knuffel, blijkt dat lettertype niet mogelijk voor een badcape); weinig eigen inbreng/flexibiliteit mogelijk.

Mooie producten en snelle levering

Wij hebben een konijn en rugzak besteld, beide laten borduren met naam. Dat is op beiden producten super netjes gedaan! Wij zijn heel tevreden.

Goed product

Voldoet aan verwachting

Prachtig !

Gewoon n leuk lief mooi cadeautje ..

Hele fijne communicatie, snelle verzonden en een prachtig product!

Ik had een vraag over een item. Hier heb ik heel erg goed mee geholpen. Het is snel verzonden en het ziet er prachtig uit. Al vaker hierop wat besteld en zal het in de toekomst ook nog zeker vaker doen!

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM