Snel en meelevend

Ik heb een knuffel besteld voor mijn overleden zoontje. Kon er helaas geen sterretje erbij zetten en heb dit in de hoop dat ze het zouden lezen bij de opmerkingen erbij gezet. Deze hebben ze bij zijn naam erbij gezet. Dit was een hele mooie verrassing. En zeker niet onbelangrijk. Heel snel bezorgd. Top

Goed en zeer snel geleverd

Goed en zeer snel geleverd

Hele goede ervaring

U werd aangeraden door vrienden van mij. Daarom werd mijn bestelling bij u geplaatst met een hele goede ervaring

Mooie en supersnelle levering!

Precies zoals gedacht, mooi en met zorg gemaakt. Heel blij mee!

Mooi product, maar kleur komt niet overeen met website

Ik heb een teddy rugzakje voor mijn nichtje besteld. Bij aflevering viel me op dat de kleur in werkelijkheid (licht bruin) totaal niet overeenkomt met de kleur op de website (creme). Jammer, het effect is echt anders. Ik had al een afspraak om op bezoek te gaan, dus had geen tijd om hierover te mailen of terug te sturen. Wellicht belangrijk om voortaan de werkelijke kleur van het product op de website te vermelden.

Snelle levering , goed geiformeerd , bestelling ziet er goed uit!

Makkelijk om het bestelde product uit te voeren . Duidelijke handleiding ! Veel keuze mogelijkheden !

Top product

Top producten en snelle levering !!!!!

Prachtig product, precies zoals het stond afgebeeld. Bezorging snel, leuk verpakt. Voor herhaling vatbaar! Het konijntje met naam op het oor was Prachtig!

Goede snelle service!

Leuk knuffeltje gekocht met opdruk. Veel keus in kleur en opdruk. Snelle levering en werd goed op de hoogte gehouden waar het pakketje was. Lief kaartje erbij met de hand geschreven bedankje. Leuk ingepakt. Erg tevreden!!!

Snelle levering gehad van mijn product! en ook snel een reactie op mijn mail nadat ik een vraag had. Erg fijn!

Website was uiterst fijn om te gebruiken. Updates over levering gaf mij een vertrouwd gevoel, dat mijn geld niet is weggegaan naar een scamwebsite. Product ziet er goed uit. Alleen maar lovende woorden. Top bezig!

Snel geleverd en mooi geborduurde naam

Mooie producten snelle levering ook in België

Koter kado heeft leuke producten Wij hebben al eens een super leuke knuffel besteld die van prima kwaliteit is en nu de sos armbandjes. Deze waren snel geleverd in leuke kleurtjes.

Snelle levering van een uitstekend product!

Super leuk kado!

Leuke dingen en snel geleverd.

Mooie kwaliteit snelle bezorging

Duidelijke website leuke dingen goeie kwaliteit en snelle bezorging

Super netjes verzorgd en snelle levering. Mooi kwaliteit spullen

Product was goed en snel verzonden

De vervoerder DHL had het op een heel ander adres in de straat bezorgd. Dat was dus wat minder.

Orgineel gepersonaliseerd kado

Leuk en orgineel kado! Snel geleverd.

Alles prima Bestellen betalen bezorgen.

Mooie tas!

Goede kwaliteit tas en snelle levering.

Mooi

Cadeau besteld met naam en binnen 3 dagen geleverd. Precies zoals was besteld.

Heel goed en snel

Duidelijk en snel

geweldig

bestellen gaat makkelijk volgen gaat makkelijk op tijd geleverd ziet er fantastisch uit. besteld: shirt met naam, logo en rugnummer.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM