Precies zoals verwacht

Snelle levering en precies zoals ik had verwacht

Supersnelle levering

Product was precies zoals ik het als had bedacht !

Super snelle levering en mooi product

Ik bestelde een rugzakje gepersonaliseerd met naam. Het bestelproces ging makkelijk. De levering was super snel (2 dagen) en het resultaat was super mooi! Een heel leuk kraamkado dat goed in de smaak viel.

Aanrader

Super mooi bidon!

We was een defect aan de tas, ik kreeg na mailverkeer met het bedrijf netjes binnen 1 dag een nieuw exemplaar aangeleverd! Top

Uitstekend!

Hele mooie, zachte knuffels met prachtige opdrukken. Heel blij mee.

Snelle en goede service! TOP

Gewoon super goed!

Super bedrijf met ruime keuze

Bestel altijd producten met naam bij Koter, duidelijke site. Zeer tevreden.

Tutpopjes

Ik bestel al een poosje tutpopjes voor onze zwangere collega's. Deze worden snel geleverd en ik hoef er niet meer over na te denken want ons logo is al bij hun in bezit. Erg fijn, goede prijs en snelle service.

Alles is prima verlopen. Van bestelling tot en met levering.

Zie boven

Top. Hele mooie deken binnen gekregen en de kwaliteit is ook heel erg goed. Snel bezorgd.

Supersnel en gemakkelijk

Twee dagen nadat ik mijn bestelling ‘s avonds geplaatst had is deze al afgeleverd bij de ontvangers. Fijn dat het cadeautje daar geleverd kon worden.

Coole rugzak

Allereerst is de website eenvoudig in gebruik. Gemakkelijk om de features die je wenst aan te passen. De rugzak zelf is van goede kwaliteit.

Snelle levering.

Snelle levering.

Keurig volgens afspraak

Informatie en levering snel en correct.

Siperleuke cadeaus met snelle levering en goede service

Ik bestel al jaren cadeaus bij Koter Kado. Heel tevreden. Bij vragen altijd snelle reactie.

Snelle levering van prima product

Goeie communicatie snelle levering prima product

Mooi product, snel geleverd

Bestelling verloopt vlot. Tevreden over de kwaliteit van het product. Duidelijke communicatie en snelle levering

Goede kwaliteit en levering

Mooi site veel mogelijkheden en goede kwaliteit en snelle levering.. top

Super mooi rugzakje

Snelle levering en super mooi rugzakje

Snelle levering en heel blij met het product!

De bedrukking is erg mooi geworden op de tas. Is zeker van goede kwaliteit en de levering was er erg snel.

Zeer snelle levering

Bestelde tas met geborduurde naam ziet eeg mooi uit.

Reeds twee maal besteld en Top!!!

Snelle levering en mooie kwaliteit van borduren ik ben tevreden .

De rugzak en toiletmap zijn precies zoals het voorbeeld aangaf. Heel mooi. Erg blij mee.

Goede prijs/kwaliteit

Het product ziet er mooi uit, werd sneller geleverd dan ik dacht. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Dit is de 3e keer dat ik hier bestel en het is altijd goed. De vorige producten zijn na jaren nog goed.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM