Mijn ervaring is positief

Bestelling was snel geleverd, is mooi en deze variant alleen hier gezien. Ben er zo super blij mee. Je word ook netjes op de hoogte gehouden en je kan ook nog eens kiezen uit bedrukken of borduren. Ik zeg top winkel !

Super schattig

Ruime tas goede kwaliteit duidelijke letters snelle levering een vd goedkoopste

Mooie konijnen..kleinkids zijn er blij mee

We hadden 4 konijntjes besteld.. 2.x 2 dezelfde.. prachtige konijntjes en mooi bedrukt en zo zacht als er stond

geweldig

Snelle levering, mooi afgewerkt product

Perfecte kwaliteit

2e bestelling en zeer tevreden

Geweldig geborduurde knuffels

Goede kado's

Leuke en kwalitatief goede kado's. Duidelijke info en snelle levering.

Klantvriendelijk en snelle levering

Leuk product, snelle levering. Bij het doorgeven van de opdruk had ik een vergissing gemaakt. De correctie in de tekst is goed verwerkt op basis van mijn aanvullende mail, heel fijn!

Mijn derde konijncadeautje superleuk

Snelle bezorging Mooi product Al drie keer groot succes met dit leuke konijn cadeautje

Makkelijk bestellen en perfect product

Voor onze kleindochter heb ik een ‘knuffelkonijn’ besteld met haar naam op één oor geborduurd. Makkelijk om te bestellen en op tijd geleverd. Het perfecte cadeau voor een baby/peuter/kleuter!

Mijn zoontje is heel blij met z'n gepersonaliseerde sporttas , echt een super fijne tas.

Zeer tevcreden

De knuffels die bestelde voldoen volledig aan mijn verwachtingen. Zeer tevreden

Vlotte afhandeling en mooi product

Zó leuk om te geven!

Al een aantal keer iets besteld en steeds blij verrast met het resultaat. Ziet er verzorgd uit, mooie producten, duidelijke website en een snelle levering. Een aanrader!

Boven verwachting

Voor onze kleinzoon een knuffel aangeschaft met zijn geboorte datum en naam. De knuffel is heerlijk zacht en exact zoals de afbeelding op de site liet zien. Het aanbrengen van de naam en geboortedatum is werkelijk prachtig gedaan, mooi lettertype en niet dubbel door de stof heen maar enkel zodat de knuffel gebruikt kan worden waar hij voor bedoeld is. Om te knuffelen. Dank voor dit geweldig en goed gemaakt product.

Al jaren klant

Prijsverhouing en kwaliteit en keuze prima.

snelle levering ,en tevreden met resultaat

mooi bedrukt ,naam op schort

Had wintermutsjes met naam besteld voor de kinderen, ze zijn er super blij mee.

6 sterren!!

Heel goed geholpen. Ik wou op zeer korte termijn een bedrukt knuffeltje ontvangen vanwege omstandigheden. Contact opgenomen via de mail om te kijken of dat mogelijk was. Zeker binnen 10minuten antwoord ontvangen en daarna een bestelling geplaatst. De dag erna mijn bestelling ontvangen zoals ik had besteld. Echt super fijn dat ik zo snel geholpen ben!! Heel erg bedankt en ik ga zeker hier vaker bestellen. Want een persoonlijk cadeau vind ik leuk om te geven.

Leuke kado's en snelle bezorging!

zeer tevreden

T-shirt met Legendaddy gisteren kado gedaan aan m'n schoonzoon voor z'n verjaardag. Hij was er superblij mee en trok 'm gelijk aan.

Heldere communicatie, levert volgens afspraak, prima kwaliteit.

Ik ben super blij met mijn aankoop. Snelle levering en super mooie producten.

Heel mooi en snelle zending

In de ochtend een order geplaatst met naam erop en dezelfde dag verstuurd! (Volgende dag all in huis) Echt fantastisch en het tasje was boven verwachting mooi!

Wat we afgesproken hadden klopte allemaal

Mooi product, netjes verpakt en goede bezorging .

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM