Teddy tas is echt superleuk, naam wordt er heel mooi op geborduurd! Gaat onze kleine veel mee rondzeulen!

Geweldige mooie naam producten! Alweer het 5e geboorte konijn besteld. Super service

Poncho met naam ziet er prachtig uit!

Bestelling is snel geleverd en werd tussentijds op de hoogte gehouden van de vooruitgang en levering! Het is erg mooi geworden!

Zeer goede service

Zeer goede service. Snel reactie op vragen en wijzigingen. Snelle levering. Echt top!

Snel verzonden en de knuffel met naam is perfect.

Mooie producten

Een deken en knuffel laten personaliseren Zeer tevreden Goede prijs Mooie kwaliteit

Super!!

Mooi dekentje! Goeie kwaliteit & mooie letters! Snel geleverd!

Uiiystekend goed

Mijn dochter is zo happy wij zijn blij

Mooie sleutelhangers!!

Roze hartjessleutelhangers met gouden letters besteld, snel geleverd en erg mooi

Wat een service!

Super snel geleverd en ziet er super uit! Ik heb er iemand heel blij mee gemaakt! Echt top!

Happy

Heel snelle levering. Gepersonaliseerde happy horse. Borduursel heel mooi afgewerkt.

....

De tas zat aan elkaar vast geplakt ter hoogte van de bestickering. Gelukkig heeft mijn man het los kunnen krijgen met een mesje. Vanuit de zorgvuldigheid van een bedrijf verwacht ik dat men de tas zelf eerst nakijkt voor het verstuurd wordt. Voor ons blijft het bij deze eenmalige bestelling.

Lange levertijd

Ik moest een week wachten op de levering. Kraamkado daarom later nog moeten brengen, was al op visite geweest! Beetje jammer!

Mooi artikel. Vlug ontvangen

Een gepersonaliseerde rugzak besteld als kraamcadeau, heel mooi en snel binnen gekregen!

Snelle levering en de knuffel met naam is mooi gemaakt, armbandje met naam is ook super handig!

Heel mooi

Heel mooi

Al meerdere keren iets besteld bij KoterKado. Dit is naar volle tevredenheid verlopen. Duidelijke instructies als je iets met naam wilt laten bedrukken /borduren.

Ik had een verkeerde kleur besteld Direct een mail gestuurd en het werd onmiddellijk opgelost . Zeer goed service ,

Prima service en snelle levering

Goed overzichtelijke website

Vlug geregeld

Voldoende keus. Redelijke prijzen. Vlug geleverd. Voldoet aan beschrijving.

mooi

mooi van kleur en tekst

Uitstekend.

Had de verkeerde schrijfwijze doorgeven,maar dat kon nog gewijzigd worden. Super.

Snel mooi geborduurd

Het eerste knuffeltje voor onze dochter besteld met naam. Snel geleverd en we konden de bestelling goed volgen. Zeker niet de laatste keer dat we iets bestellen!

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM