goed geregeld.

goed.

Mooie persoonlijke kados

Goed te ontwerpen via website. Alleen afterpay lukte niet, maar dat was geen probleem.

Snel

Bestelling snel verwerkt en duidelijk op de hoogte gehouden van de status. Goede kwaliteit

Zoals elke bestelling. Zeer tevreden.

Mooi produkt. Werd van te voren op site aangegeven dat tussen Kerst en Oud en nieuw niet werd gewerkt en keurig 3 januari werd het geleverd.

de pyama`s waren wel goed maar het materiaal was dunner dan verwacht.

snelle, goede levering

Heel mooi

Heel tevreden met mijn bestelling

hele leuke knuffels

Knuffels besteld voor collega's. Werd enorm gewaardeerd. Zal zeker nog eens bestellen.

Prachtige toilettassen, mooie kleuren en leuke opdruk.

Snelle levering, mooie kwaliteit toilettas

Super tevreden

Heel snel bezorgd en ziet prachtig uit.

Heel mooi in een extra zakje verpakt. En snel bezorgd.

Goed opgelost na fout in stiksels

Wat zijn we blij dat er na een fout in de stiksels van de schouderband en goede oplossing is aangeboden. Ook is er een snelle reactie en begrip via de email. Nogmaals bedankt! Mooie producten.

Leuk en kleurig

Ziet er allemaal leuk uit. Snelle levering.

Zeer mooi product en goede service.

Makkelijk te bestellen naar eigen keuze.

Uiterst snelle levering en mooi product

Snel geleverd, degelijk verpakt en kwalitatief product

Duidelijke website, snelle verzending! Producten naar volle tevredenheid!

Super !

Snelle Levering ! Ziet er fantastisch uit ! Zou het zo weer bestellen :)))

Het zag er keurig netjes en zorgvuldig verpakt uit. Het belangrijkste vond ik dat je toch nog even de tijd kreeg om er iets aan te veranderen of dat er een foutje in de tekst zat dat anders had gemoeten. Geweldig goed, heb al veel vaker een kraamkadootje bij jullie besteld.

Heel mooi

Ik heb een kerst sok voor mijn kleinzoon besteld en ben daar erg blij mee. Had zelf een fout met email gemaakt dat werd via whatsapp netjes gewijzigd zodat ik als nog mijn bestelling kon inzien. De Sok is mooi en van stevig materiaal. Het werd vlot verzonden en ontvangen bedankt!

Ik plaatste een bestelling op de drukste tijd van het jaar en moest deze bestelling binnen 3 dagen in huis hebben. Ik heb hierover nog een extra bericht gestuurd, waarop ik onmiddelijk een duidelijk en eerlijk antwoord kreeg. Het pakketje was op tijd, dankzij de inspanningen van Koter Kado!

Mooie beker ziet er zeer goed uit scherpe text

Goed en doen wat ze beloven!

Top!goede kwaliteit en snelle levering zoals ze zeggen!

De sokken met naam er op zien er geweldig uit.

Fijne site en prima levering

Mooie schortjes.

Wij zijn zeer tevreden met de bestelde schortjes!

Ja heel goed geïnformeerd en snel de beer in huis

Ben tevreden over het proces en het product . Bedankt

Bestellen van verschillende decors ging makkelijk

Verschillende decors bestellen ging makkelijk

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM