Fijne eerste kennismaking

Mijn aankoop werd snel en goed afgeleverd.

Zeer goede webshop

Artikel was zeer snel geleverd en ziet er top uit!

Waar voor je geld

Mooie spullen, voldoet aan de verwachting. Op tijd geleverd en netjes verpakt

Ziet er echt heel goed uit

Toilettas met opdruk besteld, en de kwaliteit is meer dan ik had verwacht. Echt mooi stevig materiaal. Ook verrast door de snelle bezorging in de maand December. Ik had het binnen 1 week al.bedeukt in huis liggen.

Superleuke christmas gift met naam voor de kleintjes

Makkelijk te bestellen, snelle levering, het is een kerstkado, dus nog geen beoordeling of het in de smaak is gevallen, maar ze heeft er meer dus deze limited edition zal ook zeker in de smaak vallen, troost bieden en oneindig geknuffeld worden. Zeer tevreden dus!!!

Makkelijke website, snelle levering

Via de website makkelijk keuze kunnen maken en aanpassen. Daarna snelle levering. Product ziet er prima uit

Verzorgde en vlotte levering

Juweeltjes mooi verpakt

Mooie letters, goede kwaliteit

Prijs-kwaliteit ok, snelle levering

Goede service, snelle levering en constant op de hoogte gehouden. En gekregen wat ik hoopte.

Makkelijk te bestellen en prachtig item

Het bestellen ging gemakkelijk en het was snel verzonden. Het item is echt prachtig!

Super blij mee

Ik had de knuffel snel binnen en hij ziet er super mooi uit. Ik heb gekozen voor de bedrukte versie, omdat ik niet wilde dat de tekst ook aan de achterkant zichtbaar zou zijn en de oren zijn heel mooi bedrukt. Heel leuk cadeau om te geven

Lekker zachte stof rugtas

De letters hadden iets dikker genaaid mogen worden, zodat het iets duidelijker was.

Snelle levering , leuk cadeau

Bestellen ging heel vlot, de levering heel snel. Leuk cadeau voor kleinkinderen met hun naam erop.

Mooi product!

Leuke gepersonaliseerde schoudertasjes besteld voor mijn twee meiden om hun muziekbenodigdheden in te dragen naar de muziekles. Snelle levering en gemakkelijk te personaliseren via de site. Zeer mooie bedrukking!!! Ik geef slechts 4 sterren omdat ik natuurlijk niet kan weten hoelang de bedrukking er zo mooi op blijft. Als het zo blijft zeker 5 sterren waard ;-)

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Waardeloos

De tekst op het Richie konijn dat ik besteld heb is amper te lezen. Zelfs de oogjes van het konijn zijn niet te zien. Voor bijna 30 euro krijg je een waardeloos babykadootje. Schaam me er voor dit kado te geven.

Een zeer tevreden klant.

Erg mooi product. Wel ben ik van mening dat het beter verpakt had mogen worden. Er zat geen verpakking om de Beer zelf, als onderweg de verpakking kapot was gegaan dan was de Beer zeker vies of beschadigd aangekomen.

Heel goede ervaring.

Ik werd via de mail bij elke stap op de hoogte gesteld over de status van mijn bestelling. Snelle levering en resultaat ziet er erg leuk uit.

Kerstmutsen met naam opgeplakt. Helemaal leuk. Goede service, snel geleverd. Top

Als kerstcadeautje een bidon met naam besteld. Kwam volgende dag al binnen, dat had ik niet verwacht van een gepersonaliseerd artikel. Zeer tevreden en bidon voelt prettig in de hand.

Precies volgens verwachting

Gelijk een vervolgorder voor de kleinkinderen.

Perfect!!!

Hele snelle levering en mooi verzorgde afwerking

Een mooie sporttas voor onze kleinzoon.

Snel geleverd.

Uitstekende klantenservice

Ik had een sok besteld, heel snel ontvangen maar had de verkeerde ontvangen. Een mailtje gestuurd en binnen een kwartier antwoord dat ze een nieuwe zouden sturen. De volgende dag lag de juiste op de mat. Ontzettend goede klantenservice en hele mooie kerstsok.

Makkelijk en snelle service en goeie kwaliteit

Bidon

Mooie bidon. Snelle levering. Geen idee hoe de kwaliteit is aangezien ik de bidon net pas heb ontvangen.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM