Mooi afgewerkt

Mooi.goede kwaliteit en snel geleverd

Snel

Mooi verpakking en super snel bezorgd

Goede ervaring en snel geleverd

Helemaal goed

Snelle levering en prachtige producten

Super mooie producten.

Ik heb mooie weekend tassen besteld met naam voor de kinderen. Ze waren snel geleverd en dat in december. Erg netjes. Het zijn hele mooie tassen. Zijn er erg blij mee

Mooi en goed product

Volledig naar verwachting. Mooi licht roze konijntje met wit de naam en geboortedatum. Super mooie kwaliteit! Ik bestel hier standaard altijd alle geboorte knuffels! Ik ben zeker zeer tevreden

Goede snelle service Voldoet geheel aan de verwachting

Voldoet zeker aan de verwachtingen...

Prachtig!!!

Mooi konijntje met geborduurde naam + datum

Makkelijk te bestellen. Heel mooi geborduurd.

prachtig

Mooi en netjes verpakt! Het is een kerstcadeautje voor men kleindochtertje en ik kijk er al naar uit om het te mogen geven.

Leuke bedrukte bidon en supersnelle levering

Zie hierboven

Meedenkers!

Voor een totaal out of the box project hebben wij de bandjes van Koter Kado "misbruikt" Hiervoor was iets van meedenken in het project nodig en dat kunnen ze bij Koter Kado! Nogmaals dank, wij zijn blij met het resultaat.

Hele goede service

Snel en goed geleverd

Goede prijs kwaliteitverhouding

Onlangs een tasje gekocht met naam erop geborduurd. Leuk tasje met mooie geborduurde naam in kleur naar keuze.

Geweldig mooie producten en zeer snelle levering!!!

Tja ... Wat kan ik zeggen?!? Geweldig mooie producten; stijlvol geborduurd en dus zéér persoonlijk ... Ik kan Koter Kado oprecht en van harte aanbevelend als je een mooi kado wilt geven!

Leuk persoonlijk cadeau gekocht

Leuk product met naam en leuke Sint verpakking

Ziet er heel leuk uit

Ik ben tevreden . De zweetbandjes met naam zien er mooi uit. Snelle levering

heeeel erg leuk!!

leuke kleuren! leuke plaatjes en leuk lettertype

Alles ging volgens afspraak en wens.

Alles was uitstekend

Fantastisch!

Ik heb kerstsokken met naam laten maken. Dat was snel en makkelijk geregeld. Resultaat is fantastisch. Echt een leuk kerstkado.

Prachtig en warm

Voor mijn dochtertje heb ik de gepersonaliseerde muts gekocht. Gemakkelijk voor op school.Prachtig en lekker warm!

Goed materiaal en de letter zijn prachtig en netjes geborduurd.

Ik heb 2 fleece sjaals besteld voor mijn kleindochters. De kleur en het materiaal zijn prachtig en de namen waren en netjes op geborduurd, (keurig recht).

Top, zeer netjes en heel snel

Ik heb een muts besteld voor onze zoon met zijn naam erop. Woensdag besteld en vrijdag zat die al in de brievenbus. Zelfs voor het sinterklaas weekend snel!

Ik heb al een aantal keer de happy horse knuffels met naam kado gedaan! Zeer tevreden over!

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM