Goed materiaal en de letter zijn prachtig en netjes geborduurd.

Ik heb 2 fleece sjaals besteld voor mijn kleindochters. De kleur en het materiaal zijn prachtig en de namen waren en netjes op geborduurd, (keurig recht).

Top, zeer netjes en heel snel

Ik heb een muts besteld voor onze zoon met zijn naam erop. Woensdag besteld en vrijdag zat die al in de brievenbus. Zelfs voor het sinterklaas weekend snel!

Ik heb al een aantal keer de happy horse knuffels met naam kado gedaan! Zeer tevreden over!

Goede kwaliteit met nette opdruk

Vlotte levering,eenvoudige bestelling via de website. Vind 't badlaken wel aan de prijs maar dan heb je ook wel iets unieks.

Snel geleverd.

Leuke artikelen

Ieder keer weer is de service top en de producten zijn ook altijd prachtig! Mijn persoonlijke (baby) producten/cadeautjes blijf ik hier bestellen!

Prima product en uitstekende communicatie met klant

Product volledig volgens verwachting. Na bestelling had ik nog contact met hen om mijn tekst die op mijn product gedrukt zou worden te verbeteren. Alles ging heel vlot!

Mijn ervaring is goed en snelle levering☺️

Een bestelling geplaatst met een persoonlijke tekst op! Dezelfde week nog geleverd! De kwaliteit ziet er goed uit. Nog niet kunnen testen want het is een kadootje voor onder de boom

Weet nog niet

Kan er nog niet op antwoorden omdat ik het artikel nog niet ontvangen heb. Misschien na ontvangst nog even vragen.

Goed materiaal, mooi gedrukt en fijn handdoekje voor het sporten

Leuk rugtasje met naam.

Leuk rugtasje voor een peutertje. Goeie maat en de naam erop maakt het af.

Erg mooie gepersonaliseerde keukenschortjes van een prima kwaliteit voor een redelijke prijs.

Mijn twee kleinzonen van bijna 2 en 3,5 jaar oud helpen mij regelmatig in de keuken. Ik was van plan om zelf keukenschortjes te maken maar bij het zien van de schortjes bij Koter kado was ik om. Een ruime keuze in kleur, lettertype en afbeeldingen heeft mij doen besluiten er twee stuks te bestellen, binnen enkele dagen in huis dus uit eigen land en dat is fijn. Mooie bijkomstigheid is dat ik hiermee voor mezelf wat rust heb gecreëerd.

Veel keuze in assortiment Mooie kwaliteit Snelle levering

Wat laat met mijn bestelling voor een verjaardag. Gevraagd of het wat eerder geleverd kon worden. Gelijk een mailtje terug en de volgende dag mijn bestelling in huis.

Leuk product zeer tevreden

Leuke padel tas incl besrukking

Snelle levering, bedrukking in diverse kleuren die je vooraf al kan bekijken hoe het op de tas komt te staan. In werkelijkheid precies zo.

Onvoldoende

Ben niet tevreden over de kwaliteit en ook over de personalisatie Op de Sait stond heel mooi maar in werkelijkheid vul tegen

Niets op aan te merken!

Bestelling oké, levering oké, dus alles oké!

leuke website met te personaliseren cadeau's.

Door de diversiteit in het aanbod en de mogelijkheden per artikel, hebben we een origineel cadeau weten samen te stellen.

Mooi spullen, netjes verpakt en keurig op tijd geleverd.

Mooi leren schort

Het schort is gemaakt van mooi leer. De naam is er netjes opgezet. Bestellen was eenvoudig en het werd snel verzonden.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM