Snel geleverd, zeer tevreden.!

Snel geleverd en was zeer tevreden.!

Perfect en snel bezorgd

Ik koop hier regelmatig gepersonaliseerde kraamcadeautjes altijd netjes geborduurd en snel verzonden.

Op tijd gekeverd

Geen

Toppie

Wat een snelle service

Ik had een bestelling op zaterdag geplaatst. Ik had een knuffel besteld met geborduurde naam, vaak duren persoonlijke cadeus langer. Hier was dit niet zo, deze was dinsdag middag al in huis! Heel fijn!

Fijne website

Ruime keuze? Snelle levering.

Top product

Product snel geleverd en ziet er super schattig uit. Het is netjes afgewerkt en het geld waard. Een mooi cadeau om weg te geven.

Voor herhaling vatbaar

Mooi afgewerkt. Voldoet precies aan de verwachting. Snelle levering.

Leuke limited edities gekocht- konijn Richy

Leuk konijn. Was kraamcadeau. Moeder helemaal gek van panterprint. Dus was schot in de roos.

Lettertype bij namen

Twee producten gekocht met dezelfde lettertype laten bedrukken wel met 2 verschillende namen. De ene naam zat keurig dezelfde ruimte tussen de letters en bij de andere naam niet. Na gevraagd en het komt zo uit de printer ze hebben hier geen invloed op of kunnen dit niet aanpassen. Het kan dus zijn dat bij sommige namen met bepaalde lettertypes niet dezelfde ruimte tussen de letters zit. Let hier goed op, als mij dit was opgevallen dan had ik een andere lettertype gekozen wat baal hier goed van. Ik heb wel vaker producten bij andere bedrijven gekocht en laten bedrukken maar dit heb ik niet eerder meegemaakt terwijl dit ook met verschillende lettertypes is geweest. Aanbevelen moet je op ja of nee zetten. Ik heb het op ja gezet omdat ze wel leuke producten hebben maar ik hang meer tussen ja en nee in.

Snelle afhandeling

1e x besteld bij jullie en zeer tevreden. Leuke toilettas met naam besteld voor kleinzoon en was zoals verwacht..prima kwaliteit!

Tevreden met het product

Het product kwam snel en het was leuk verpakt. Het product is mooi afgewerkt en is een mooi kado om te ontvangen.

Van bestelling tot levering top geregeld

Van bestelling tot levering top geregeld

Top goeie service

Snellle levering mooie rugzak geleverd TOP

Goede kwaliteit

Mooie knuffel en persoonlijk door de tekst die je er op kan laten zetten. Ook snelle levering

Goed!

Ik had een konijn van Happy Horse besteld met de naam van de pasgeboren baby erop. Het was een kado die snel bezorgd moest worden. Dat was gelukt en ze vonden de knuffel met de naam erop onwijs leuk! Dankjewel!

Vlot, correct en eerlijke prijs

Product wordt afgeleverd zoals beschreven.

Snel en adequate levering!

Wij kennen Koter Kado al wat jaartjes. Eerst voor onze dochter vanaf dat zij baby was alsook later. Zij is nu bijna 18 jaar. Nu bestellen wij voor neefjes en nichtjes en ook voor kinderen van goede vrienden van ons. Goede en duidelijke website. En zeer snelle levering als altijd.

Ik vond het een super prettige ervaring.

Je kon alles heel goed vinden en alles was duidelijk. Ook werd je goed op de hoogte gehouden over de bestelling, wanneer hij komt.

Heel mooi gemaakt en fantastiche service!!!!

Hele fijne deskundige medewerkers en zeer mooi product geleverd!!!

Vlotte verwerking

Mijn bestelling ging zeer vlot en het artikel was zoals gevraagd.

Product conform verwachting en snelle levering

Broodtrommel en beker met naam besteld. Product ziet eruit conform verwachting. Was ook snel geleverd.

Snelle en correcte service + mooi resultaat

Snelle en correcte service + mooi resultaat

Custom tas

Het was een goeie tas niks mis me en de service was goed.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM