Goeie,snelle service heel mooi geborduurd goed materiaal .

Fijne website met leuke spullen.

Bestelling en levering liepen vlot. Bestelde materiaal (rugzak met naam) voldoet aan de verwachting.

Niet tevreden, niet geborduurd maar gedrukt

Gepersonaliseerde knuffel besteld, helaas een grote tegenvaller. De naam bleek niet geborduurd maar op een enigszins goedkope manier gedrukt met plastic aanvoelende inkt. Heel zonde.

Ik heb voor voor mijn kleindochters allemaal een teddy rugzak met naam laten borduren. Ze zien er super mooi uit en met een snelle levering.

Overzichtelijke website, makkelijk te bestellen

Overzichtelijke website, veel keuze,duidelijk uitgelegd. Makkelijk te bestellen.

Blauwe rug tas

De blauwe rugtas zie je op foto groot ok krijg klein de formaat klop niet kan bijna niks in

Super mooi!

Het is een fijne site helder en duidelijk. Het is echt snel in huis en super mooi!

Wat ontzettend prachtig is de badjas geworden!

Het materiaal van de badjas, de afwerking van oa de rits en het mooie borduursel. Wat zal onze kleinzoon hier blij mee zijn!

Besteld en een paar dagen later al in huis goed verpakt en precies het product wat ik op de foto zag zat in de doos alles keurig netjes in gepakt .

Snel en een prachtig product!

De wens van mijn kleindochter van Sinterklaas: een badlaken met haar naam erop. Gelukkig is het cadeau op tijd en van een hele mooie kwaliteit. Danku Sinterklaasje!

Snel en prima product.

Product goede kwaliteit en opdruk mooi . Snel geleverd.

goede en snelle service

De handdoek met opdruk is gemakkelijk te maken en ziet er vervolgens ook uit zoals de website weergeeft.

Uitstekend en betrouwbaar

Leuk product snel en netjes afgehandeld. Betalingslink werkte niet, kreeg direct mail daarover met excuses. En volgende dag link om te betalen via mail.

Prachtige rugzak met naam

Alles in goede orde ontvangen, mooie rugzak voor onze kleindochter met haar naam.

Snel en betrouwbaar

Makkelijke site, mooie materialen.

Top service!

Top service ! Mooie afwerking ,goede kwaliteit en snelle levering

Meerdere keren al bij koterkado besteld. Altijd goed en snel geleverd

Superblij met mijn keykoord, snelle levering

Makkelijk te bestellen, duidelijke website. Mooi bedrukt keykoord en snelle levering. Vriendelijk contact via email.

Mooie tas, snel geleverd!

Mooie tas, snel geleverd!

Mooi!

En snel geleverd

Goede kwaliteit

Wordt ook over de verzending erg goed op de hoogte gehouden en het gekozen cadeau was prima.

Keycord is prima. Letters duidelijk en netjes af / op gedrukt. Goede lengte voor een volwassene.

Hele snelle levering. Snel gemaakt en heel netje’s. Helemaal blij mee!!!

Het was prachtig wat ik heb besteld, mijn plankindje in Kenia en mijn kleinkinderen zullen er blij z

Prachtig gewoon

2 Ecologieweg