Fijn dat de zending vlug verloopt

Na mijn bestelling kwam ik er achter dat de naam anders geschreven werd, mailtje gestuurd, en het werd direct aangepast! Het konijn is prachtig en super zacht!

Makkelijk, snel en kwaliteit

Makkelijk te bestellen, snel geleverd en product is kwalitatief goed.

Slecht lettertype

Een happy horse konijn besteld met naam, echter het lettertype was zo onduidelijk, dat er een hele andere naam kwam te staan. De o werd een a, waardoor de knuffel niet gegeven kon worden. Contact gehad met de klantenservice, maar geen oplossing, eigen fout, heel erg jammer. Vandaar 1 ster.

Mooi cadeau!

Precies gemaakt zoals het in de foto op de site eruit ziet. Snelle levering en goede communicatie over hoe de order verloopt.

Vlot, correct en mooi.

Helemaal ok

Makkelijk, snel, leuk

Teddy rugtasje besteld voor kleinkind, naam op laten borduren door jullie. Een woord echt super mooi gedaan, en wat snel geleverd! Echt top

Uitstekend!

Veel keuze in kleur en uitvoering, snelle levering.

Super !

Goede snelle service en prachtig rugzakje.

Helemaal blij met mijn aankoop!

Leuk teddyrugzakje besteld met naam! Netjes geborduurd en super snelle levering!

Geweldige service

Ik zal het iedereen aanraden!!!

Snelle levering,

Goede kwaliteit

Prima product meer naar geen contact

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen en geen factuur oid. Nul teken van contact met Koterkado. Bestelling kwam snel, wist dat het klaar was door melding van DHL dat mijn pakket afgeleverd was. Koterkado gemaild hierover, ik heb de factuur nodig, tot op heden geen reactie gehad.

Mooie mokken en snel geleverd

Goede webwinkel, goed en veilig verpakt en de producten waren zoals beschreven op de website.

Makkelijke site, super producten en snelle bezorging!!

Het is een super makkelijke toegankelijke site waar je veel keuze hebt in artikelen, spullen voor iedereen, kleurkeuze en letterkeuze!!!

Dit is al het vierde happy horse konijn wat ik bestel. De kleintjes er helemaal dol op. Nu weer eentje voor een geboorte. Dus heel populair!!

Vlotte levering en keurig verzorgd

Vlotte levering

Voor de feestdagen sporthanddoeken bedrukt met naam er op besteld. Snel geleverd.

Goede en snelle service

Goede ervaring, vond alleen de keuze opties niet optimaal. Zo had ik graag 1 afbeelding voorop gehad en een naam en nummer achter. Jammer dat dat niet afzonderlijk kan. Verder ben ik super tevreden over alles, inclusief de kwaliteit.

Super snelle levering en mooi materiaal

Heel leuk geworden

Prachtig

Zeer tevreden over het rugzakje. Super schattig en mooi geborduurd! Daarnaast zeer betaalbaar. Prijs-kwaliteit top!!!

Mooie producten en snelle levering

Mooi borduur werk en leuke producten.

Makkelijk en snel

Heel makkelijk besteld, super mooi geborduurd cadeau!

Heel mooi en netjes afgeleverd

Ik heb een dekentje bij deze site gekocht ik ben d'r reuze blij mee netjes afgewerkt en een snelle levering

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM