Heel mooi en netjes afgeleverd

Ik heb een dekentje bij deze site gekocht ik ben d'r reuze blij mee netjes afgewerkt en een snelle levering

Heel tevreden

Gemakkelijk om te bestellen, snelle levering, mooie kwaliteit!

Aansprekende geboortecadeaus

Mooie kwaliteit, persoonlijk en snel geleverd.

Altijd een super krasmkado

Leuk om te geven

Snelle en accurate bezorging

Zeer tevreden krijg altijd pretest ik wil Heerlijke didr

Alles goed verlopen. Zeer leuk product ontvangen. Dus zeer tevreden.

Hele mooie kwaliteit, snel binnen

Ik ben erg blij met de schattig en mooie tas.

De tas met naam, die ik heb besteld, is van goede kwaliteit. De letters zijn mooi en de tas is erg schattig! Via deze site zal ik vaker cadeaus bestellen!

uitstekend

Ben tot hiertoe altijd al zeer tevreden geweest over mijn bestellingen; goede kwaliteit, prachtig afgewerkt en tijdige levering.

Snelle levering en gekregen zoals besteld.

Geweldige service

Zeer snel de bestelling binnen. Er was een probleem met mijn bestelling maar dat is gelijk opgelost. Zeer tevreden

geweldige snelle levering

snelle levering en mooie kwaliteit

Bevalt Goed!!

Bevalt heel erg goed vind ze wel duur! Vooral vanaf maat 45.

Heel te vreden

Al een paar keer een bestelling gekregen, heel tevreden. Boven verwachting!

Mooi product

Mooie zwembad met naam besteld. Vlotte levering. Bij versturen was de doos aan de onderkant open, gelukkig zat de tas er wél in

Geweldig mooi

De kleuren en de letters van de namen zien er super mooi uit.

Prachtige knuffel en mooi geborduurde tekst. Hele snelle levering!

Prachtig rugzakje!

Snelle levering en het rugzakje is prachtig!

In een woord top!

Snelle levering,en mooi en goed matriaal!

De kwaliteit van de handoekjes is slecht

Ik vind de kwaliteit van de gastenhandoeekjes niet goed genoeg, de stof is dun en voelt goedkoop. Ook dacht ik dat de text gebordrrurd zou worden in plaats daa van is het gedrukt, waardoor het allemaal erg goedkoop aanvoelt. De levering was snel en goed. Jammer dat het allemaal goedkoop aanvoelt. Liefs, Laura

Mooi geborduurde knuffels en snel geleverd

Mooi geborduurde knuffels en snel geleverd

Top verzorgd!

Top product goede kwaliteit!

Super snelle levering

'S avonds bestelling geplaatst en 2 dagen later lag ze al bij me thuis. Heel mooi werk.

Snelle levering, mooi product

Ze houden je goed op de hoogte van het proces. Snelle levering en mooi product. Doos van het product was zwaar beschadigd bij levering waardoor de tas helemaal zichtbaar was, dit kan ook aan DHL liggen maar wellicht slim om de dozen toch wat beter dicht te tapen.

Originele kado's

Als je een origineel kado wilt hebben is dit de leukste site. Snelle levering en altijd een succes om te geven. Iedereen is heel enthousiast

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM