Altijd uitstekende kwaliteit, originele naamcadeaus, goede service. Klant vanaf dag 1

Heel mooi!

Hartstikke geweldig werk

Goed kwaliteit en snel geleverd

Roze konijn besteld met naam De vorige konijn die wij hebben gekregen liet haar naam los want dat was gestickerd Nu een nieuwe konijn besteld en snel geleverd tot verbazing is haar naam heel mooi geborduurd dat vind ik echt heel fijn en kwalitatief veeel beter !! Dankjulliewel toppers !

Snelle levering, super mooi product.in 1 woord GEWELDIG

Snel geleverd, goede kwaliteit

Mooie beautycase met opdruk. Binnen 2 dagen gemaakt en geleverd. Heel blij mee

Zeer blij met de gepersonaliseerde sporttas. Heb voor een zwarte tas met gouden letters gekozen. Mijn naam en bokshandschoenen springen eruit. Tas is van zeer mooie kwaliteit. Kortom in één woord: HAPPY. Maureen

Goeie communicatie via mail. Duidelijk in de verwachtingen.

Supermooi

Echt supermooie sporttas met gave opdruk! Snel bezorgd!

duidelijke website

Opa Oma kunnen hun achterkleinkinderen zo een leuk cadeau laten bezorgen ....vooral als ze ver weg wonen

Uitstekende service.

Vanaf het eerste moment tot aan aflevering is er duidelijk gecommuniceerd. Product is exact gelijk aan de afbeelding op de website. Een aanrader.

De site is overzichtelijk, eenvoudig te bestellen, riime keuze. Levering is correct. Artikelen zijn netjes zoals we verwachtte. Geen minpunten.

Slechte klantenservice

Artikelen niet juist gepersonaliseerd. Artikelen teruggestuurd met het verzoek om terugbetaling, omdat het niet goed gepersonaliseerd was. Ik kreeg reactie terug dat gepersonaliseerde producten niet geretourneerd konden worden. Ik kreeg uiteindelijk ''uit coulance'' zoals ze zelf zeiden de optie om het pakket alsnog terug te krijgen waarbij de producten wel juist gepersonaliseerd waren, maar ik had het al ergens anders besteld. Het was een cadeau en ik had het meteen nodig. Raad Koter Kado niemand aan. Jammer want ik had hoge verwachtingen...

Prima spullen, veel te veel email

Bestellen gaat snel en makkelijk, kwaliteit is prima. Maar de enorme hoeveelheid email over de bestelling en bezorging is bizar. Je krijgt daarna direct spam ook als je je niet aanmeldt voor de nieuwbrief. Ook ontvang je geen factuur na bestelling en is deze ook niet in de eigen account op te vragen.

Heel snel geleverd en mooie producten ontvangen. Ik ben er erg blij mee

Super snelle levering

Zeer goed !

Super mooie formaat tas ! Heel erg blij mee en snel gemaakt en geleverd!

Ik heb twee verschillende pietenmutsen besteld en er was wat verkeerd gegaan waardoor ze van Kotercadeau twee dezelfde mutsen door hadden gekregen. Gelukkig hadden ze dit door en vroegen of dit de bedoeling was. Kreeg precies wat ik had besteld op het juiste moment binnen. Top!

Kreeg een app met de vraag : klopt deze kleurkeuze? De letters vallen weg bij de gekozen stof.... Vond ik echt enorm attent!

Heel tevreden!

Snelle levering, producten zien er mooi uit, goede communicatie over verzending.

Helemaal naar wens.

Goeie kwaliteit onduidelijke site

Je krijgt moeilijk contact

Ziet er keurig uit

Mooie handdoek

Mooie handdoek, goede communicatie over gang van zaken

Goed geregeld altijd.

Heb al vaak badjasjes gekocht en altijd goed geregeld.

Goede kwaliteit,netjes verpakt en snel binnen ,kleindochter is er blij mee

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM