Leuk kado

Meedenkende mensen, snelle levering

Makkelijke website , goed materiaal en netjes gegraveerd plus nog eens redelijk snel geleverd , een win win !!

Alle aankopen een succes

Ieder kraam/naam cadeau koop op via Koterkado. Altijd een succes en een feestje om te geven.

Fijne website en leuk product

Ik zocht een leuk en persoonlijk kraamkadootje en kwam op deze site terecht. Super leuk en voor een redelijke prijs. Het enige nadeel vind ik persoonlijk dat de bedrukking echt een bedrukking op het product is. Weet niet of dat door gebruik snel slijt. Maar die ervaring kan ik dus nog niet delen! Ziet er wel erg leuk uit!

Leuke site,snel contact via app,snelle keurige levering

Ik heb al jaren hele goeie ervaring met Koterkado. Overzichtelijke site,snel antwoord via de app,keurig op tijd geleverd

Helemaal top

Heel mooi bedrukt en heel snel geleverd

Snelle levering en mooi product

Erg tevreden

Kleuren wijken enorm af van de voorbeelden op de website

Handdoek laten bedrukken en ben me er altijd van bewust dat kleuren kunnen afwijken tov beeldscherm. Ik bestelde een stonegreen maar wat ik ontving was echt blauw. Heel jammer! Tegemoetkoming is korting op een volgende bestelling. Zo blijven we bezig. Drukwerk zag er wel netjes uit!

Het persoonlijke cadeau is binnen 1 dag opgestuurd, geweldig!

Goede snelle service. Woensdagmiddag bedrukte koffer banden besteld en vrijdag al binnen. Super!!

Prima kwaliteit en mooi van kleur

De handdoek is mooi van kleur en is van een goede kwaliteit. Bezorging was ook snel. Dank u wel!

Super kwaliteit, super snelle levering.

Happy horse bestelling gedaan, met naam geborduurd. Heel netjes afgewerkt. Super tevreden.

Geweldig!!!

Super site! Kwaliteit en zeer goede service. Dankjewel!!

Leuke persoonlijke cadeaus snel geleverd

Leuke persoonlijke cadeaus, goede kwaliteit en snel geleverd. Tevreden en zal zeker volgende keer weer hier bestellen.

Goede kwaliteit en mooie cadeaus

Op de website zijn veel mooie cadeaus te vinden. Al heel vaak besteld en de kwaliteit is erg goed. Als er iets niet in orde is aan het product zelf wordt dat heel goed opgelost. Ook bij het niet leveren door DHL kreeg ik een deal aangeboden. Ik moest alsnog bijbetalen, maar ik hoefde niet het hele cadeau opnieuw te kopen. Wèl zijn de artikelen erg prijzig. Ze zijn het wel waard, maar het weerhoudt mij er wel van om vaak te bestellen. Ik kies dan liever voor een goedkoper product zonder naam. Maar bij speciale gelegenheden neem ik Koterkado wel degelijk in overweging en dat blijf ik ook doen.

alles cf. afspraak gegaan.

idem

Goede en vlotte levering

Zeer snel geleverd en product van goede kwaliteit

Goede en snelle producten/klantenservice

Ik werd snel en super goed geholpen, na een incident (wat niet koterkado’s schuld was!!) Ze zorgden er snel voor dat mijn product mooi werd gemaakt en meteen werd opgestuurd!! Kraamcadeau van mooie en goede kwaliteit.

Prachtig product

En snelle levering

Perfect p

Super mooi

Geweldig konijn, zacht fluffy en mooie kleuren.

Nadat mijn kleindochter vier jaar geleden haar favoriete roze konijn kreeg, is deze nog steeds haar favoriet. Nu mijn kleinzoon is geboren heb ik er meteen 2 besteld. De konijnen zijn leuk om te zien, heerlijk zacht en zeer knuffelbaar. Blijven lang mooi ondanks veel wassen.

Veel keus en snel in huis

Veel keus en leuke kado ideen donderdag besteld en zaterdag al in huis Top

Super mooie sporthanddoek en super snel geleverd

Prachtige badhanddoek voor vriendje voor waterpolo laten maken met zwemlogo en “Go plus naam” erop. Donderdagavond besteld, zaterdagochtend al geleverd. Top service!

Zeer fijn... snelle verzending en helemaal zoals de foto was. Zeer tevreden. Hier bestel ik nog!

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM