Kado ruim op tijd besteld omdat ik niet wist hoe lan het zou gaan duren. Ondanks dat levering aangegeven was 3 dagen, had ik het reeds binnen 1 dag. Bedrukking was goed en het product ook prima, geen klagen dus.

Een super schattig en origineel cadeau!

Ik ben tevreden over mijn bestelling. De levering was snel en ik werd goed op de hoogte gehouden over het leveringsproces. De knuffel zelf is van mooie kwaliteit en ook de geborduurde tekst klopte en was helemaal naar wens. Bedankt!

overzichtelijke website, snel geleverd

Nichtje is bevallen en ik wilde snel een kraampakketje sturen. Koterkado heeft het mooi, snel en prima geleverd. Blije moeder!±

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede en snelle levering. Helemaal zoals we hem wouden.

Eerste keer iets besteld.Alles naar wens.Top.

top bedrijf

Snelle service en kwaliteit

Echt mooie artikelen

Zo'n leuke gepersonaliseerde knuffel! Goede kwaliteit van de cubbie en ook de manier waarop het gestikt is. Echt voor iedereen een aanrader!

Mooie producten en goede service

Super mooi met naam geborduurd konijn richie besteld! Snelle levering.

Helemaal top

Zoals is beschreven wordt het ook gemaakt en geleverd. Veel keus ook. Echt super.

Prima webshop

Prima webshop, heb al een aantal keren een knuffel besteld met geborduurde naam en geboortedaum. Prima levering.

Fijjne, duidelijke website. Goede communicatie en snelle levering! Ik heb 2 zweetbandjes besteld met persoonlijke tekst; goede kwaliteit en ze zien er heel mooi uit! Komen ook heel goed uit de was!

Goed product, keuze uit veel kleuren was fijn. Alleen de site ziet er niet super professioneel uit dus ik heb hierdoor in eerste instantie getwijfeld of jullie een betrouwbaar bedrijf waren. Mijn twijfel was nergens voor nodig, want ik heb snel mijn product ontvangen en het was top!

Ik ben zeer tevreden over het product Kwaliteit is prima

Goed en snel geholpen

Jammer dat de tas al zo snel stuk was. Maar snel en makkelijk geholpen, binnen een week een nieuwe tas, hopelijk blijft deze wel heel

Letters op beker waarschijnlijk snel eraf

Bekers nog niet gebruikt, maar heb het vermoeden dat deze snel zullen loslaten. Dacht dat deze letters vaster erop zouden zitten.

Snel

Eenvoudig te bestellen, snelle levring

Voldoende product, gezien de levering.

Wat je aangeeft krijg je op je shirt bedrukt. Alleen jammer dat er vouwen in het bedrukte materiaal zit. Maar kan er mee door gezien de prijs/ kwaliteit verhouding. Snelle levering maakt hoop goed

Mooi!

Super snelle verzending en de rugtas met naam ziet en prachtig uit.

Goede en snelle levering

Als kraamcadeautje een happyhorse konijn met naam besteld. Die was met 3 dagen in huis. Hele snelle service en goed product

Zo blij met het rugzakje voor ons kleinkind

Koterkado heeft enorme leuke producten, prijs, kwaliteit zijn in balans en de service, levering uitstekend

Peefectoooo

Heel mooi heel blij met het resultaat.

een hele mooie knuffel

ik heb na de bestelling nog een mailtje gestuurd voor de naam omdat het met twee ll was ,gelukkig is het inorde gekomen thanks

Mooi product

Prachtige badlaken ontvangen een heel mooi product en goede kwaliteit zeer tevreden .

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM