Not as it was in preshow

Unfortunately the letters for the backpack is to small, so they’re not almost visible. The quality of the backpack is good. If your order without your name, then fine. Otherwise it’s better to order the normal backpack, not fluffy

leuke cadeautjes, snel en zorgvuldig bezorgd

Duidelijke uitleg bij de plaatjes, goede prijs, nette service, blije koters en ouders. Zeer het aanbevelen waard!!

Perfect!

Supersnelle levering en een tas van mooie kwaliteit!

Super snelle levering en zoals verwacht

Bestelling geplaatst en snel ontvangen.

Bestellen gaat gemakkelijk.

Bidon met naam ziet er goed uit.

Snelle levering echter verkeerde kaartje erbij

Doordat het verkeerde kaartje bij de knuffel zat (van een hele andere bestelling van een andere klant) heeft mijn ontvanger nooit gezien dat het kado van mij kwam. Totdat ik zelf met hem belde om te vragen of hij niet iets had ontvangen…

Snelle levering maar resultaat van borduring is minder mooi dan bedrukking

Happy horse Rabbit laten borduren in de oortjes voor een kraamcadeau, maar nu zie je de bedrukking/stiksels er door de achterkant van de oren heen.

Goeie service mooi kadootjes

Snelle v Levering, alles goed geregeld, Antwoord op vragen en oplossing snel gekregen. Heel mooi konijn, ons kleindochter was super blij. Rugzakje ook mooi. Dankjewel!

Had zoveel beter gekund

Superschattig knuffeltje. Op de website ziet het er veel groter uit. (Maar ik had zelf beter moeten lezen) Wat ik echt mega zonde vind is dat de naam dwars door het knuffeltje heen is gestikt. Eenzijdige was zo veel mooier geweest. Daar wordt ook mee geadverteerd. “Op de voorkant”

Top cadeau, precies naar mijn verwachtingen

Snelle servies , goede kwaliteit, duidelijke en eenvoudige manier om te bestellen! Bedankt

Product wat ik besteld heb was perfect.

Goed opgelost

Ik had iets niet ontvangen en via klarna betaald goed opgelost !geld terug gekregen .

Super mooie en kwaliteit producten

Bestel regelmatig bij koter, zowel cadeaus als voor mijn eigen gezin. Tot nu toe altijd uitstekend geleverd. Goede kwaliteit, rugzak van mijn zoon tot aan baby dekens en sleutelhangers, top! Ook na tig x wassen zijn de dekens nog steeds mooi en de bedrukking ook.

Geweldige ervaring met deze winkel

Helemaal goed. Volgende keer gewoon weer :)

Geweldig mooi

Snel, keurig en volgens afspraak

Gemakkelijk, overzichtelijk, goede info

Top !!!!

Heel mooi , wat ik er van verwacht had !!!

Snelle levering..goed product

Aanbevolen

Ziet er schattig uit.

Geborduurd valt tegen

Prachtig en zachte knuffel! Denk laat het borduren ipv beplakken maar helaas is dit door en door. Aan de achterkant van de knuffel zie je de stiksels van de naam. Dit vind ik heel jammer. Dan had ik het liever laten beplakken met de naam.

Goede levering

Leuke drinkbeker met naam. Kleindochter was er helemaal blij mee. Op tijd geleverd

Mooie kwaliteit.

Snel geleverd, leuk ingepakt.

Snel geleverd, leuk ingepakt.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM