Helemaal goed!

Mooie tas met de naam van mijn kleindochter erop. Ze is er super blij mee! En de levering was ook vlot! Helemaal tevreden dus!

Heel goed!

Snelle levering Ziet er uit zoals afgesproken Heel blij kleinkind

Snelle levering en zoals op internet

Zoals je het ontwerp, zo krijg je het ook. Dus geen haakjes en oogjes aan. Ze houden je op de hoogte van de snelle levering.

Mooi product en snelle levering

Producten zijn precies zoals op de foto’s en van hoogwaardige kwaliteit. Super leuk om zo iemand te verrassen met een persoonlijke tint.

Mooie leuke knuffel

geweldig

Snelle service, duidelijke communicatie, mooi product !

Bedankt voor de duidelijke communicatie over hoe of wat. Ondanks het gepersonaliseerde cadeau hadden wij het tasje vrij snel binnen. Deze was ook nog eens heel mooi, superleuk !

Super cadeau’s,snelle levering,fijne webshop!!!

Plaats nu tweede keer een bestelling en iedere keer ben ik weer super tevreden met het mooie cadeau en de snelle levering!Top!!

Snel geleverd. Uitstekende service. Goede kwaliteit

Weer bij Koter Kado volgende cadeautje

Prachtige product!

Snelle levering en mooie producten.

Snel geleverd en mooi product!

Erg blij met de mooie tas met naam die ik besteld heb. En ook nog snel geleverd!

Super snel geleverd en heel blij met de gepersonaliseerde tas!

Enkel een positief gevoel over zowel de bestelling als levering. :-)

Geen op- of aanmerkingen

in en woord, schitterend afgewerkt

Op de website was de rose beer simpel weergegeven. Maar thuis, toen ik het pakket opende, was het voor me een grote verassing. Veel mooier dan ik dacht en de naam van het kind is geborduurd i.p.v. drukwerk. En de afwerking was top! Ik kan Koter Kado iedereen aanbevelen.

Helemaal prima

Bestellen was snel en simpel, bezorging was prima.

Snelle levering en mooi product!

Snelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Ik had ervoor gekozen direct bij de ontvanger af te leveren ook hiervan wordt je op de hoogte gehouden. De ontvanger was erg blij met het kado. Ik had een lichtroze konijn uitgekozen met een borduursel op het oor.

Mooi en persoonlijk

Voor mijn kleinzoon een knuffeldoekje met zijn naam besteld. Hij is 5 maanden en kan nu al niet meer zonder, net als zijn zus van inmiddels 4 die nog altijd met haar knuffeldoekje slaapt. De naam geeft het iets extra's

Mooi kado met geborduurde naam!

Het kado was zoals verwacht en de naam was mooi geborduurd. Levering was ook snel!

Goed en netjes .

Een heel leuk kado om te geven, en zag er erg leuk uit. Je weet precies wanneer het klaar is en verstuurd word. Goede service

Juiste, snelle levering

Hele mooi deken en sneller levering

Mooie stevige koffer riemen met opdruk en cijferslot die makkelijk in te stellen is. De bezorging was op tijd en netjes ingepakt. Echt een aanrader!!

Niet compleet

Heb 3 flessen besteld en krijg er maar 2

Lief knuffeltje met maam

Het knuffeltje is leuk en goed gelukt. De naam ligt "op" het knuffeltje, wij hadden verwacht dat deze er ofwel in gedrukt was of geborduurd was.

Mooi tas met naam opgedrukt! Top

Leuke gepersonaliseerde cadeautjes van zeer goede kwaliteit

Heb al verschillende leuke cadeautjes laten maken. Altijd netjes bezirgd, en idien zo bedteld leuk ingepakt.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM