Super koeltasje!

Heel leuk, mooie print, leuke keuzes in lettertype en kleur, en bovenal goede kwaliteit materiaal. Al met al top en zeer tevreden.

Fijne website, 2e keer dat ik hier bestel. Beide keren helemaal goed gegaan!

goede en snelle service

Product voldoet aan de verwachting. Bestelling eenvoudig, verwerking van bestelling tot levering snel.

Snelle levering, word netjes op de hoogte gehouden en het allerbelangrijkste mijn zoontje is heel blij met z'n tas

Keurig afgehandeld

Keurig afgehandeld.

Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Snelle bezorging, goede kwaliteit…heel tevreden

Leuk en uitgebreid assortiment, met veel mogelijkheden om alles na eigen wens te maken.

Leuke deken met naam, wel verwacht ik dat de opdruk van letters snel los zullen laten. Het ziet er niet vast uit maar lichtjes opgedrukt.

Bezorging bleef tot nu toe uit! DHL sucks!!!

Tot nu toe drie keer thuis gebleven om de bestelling van DHL aan te nemen. Allemaal voor niets! Tot nu toe nog steeds niets ontvangen. Dit is eens maar nooit meer.

Mooie, praktische ruime weekendtas.

We hadden de xl tas gekozen met naam. De tas is netjes afgewerkt, heeft een praktische indeling (met goed voorvak en twee schoenenvakken) en ook de naam is duidelijk zichtbaar en netjes gedrukt. De tas werd op tijd geleverd. Een goeie aankoop dus!

Snelle en goede service

Snelle service, de gekochte rugtas met naam is snel geleverd. Een aanbeveling!

Voor de eerste keer besteld en was de een goede ervaring.

Leuk

Super leuke kado’s, goede kwaliteit en snel geleverd.

Mooi product, duidelijke communicatie en eeen goede service. Vriendelijke medewerker aan de telefoon.

Leuke cadeautjes, levering supet

SUPPER SNELLE LEVERING!!!!!!

Ik heb op het laatste moment een broodtrommel en Drinkbeker besteld. En heb die de volgende werkdag al ontvangen!!! Dank jullie wel!!!

Prachtige tas

Mijn zoon is blij met zijn tas , en de mooie bedrukking.

Prima product, snel geleverd.

Kwaliteit van de rugzak is goed, ziet er erg leuk uit. Leuk om cadeau te geven.

Goede kwaliteit, mooi borduurwerk

Knuffeltje is van goede kwaliteit en het borduurwerk erg mooi!

Supertoffe tas!

Dochter koos de kleuren en opdruk van de tas zelf en is er helemaal weg van. De kleuren zijn in het echt nog feller dan op de foto’s, en de tas is echt van goede kwaliteit!

Zo mooi geborduurd en zo zacht heel blij mee

Zo mooi geborduurd zo mooi cannkleur en erg zacht

De rugzak met naam ziet er super uit en ik vond de levering snel. Hele blije dochter hier!

Ben bij met de goede service en kwaliteit van de artikelen van Koter Kado

Fantastische service

Snelle reactie