Fantastische service

Snelle reactie

Snel verzonden, kwaliteit is geweldig

Wat een super leuke tas!

Onze kleine meid begon meteen te stralen toen ze deze tas zag! De tas ziet er mooi en stevig uit. Echt een aanrader!

Prima product

Snelle levering.

Vraag per mail wordt zelfs op zondag binnen no time beantwoord!

Snelle levering en kwalitatief perfect.

Hele goede kwaliteit

Kwaliteit prijs verhouding uitstekend.

Het kado dat ik besteld had, was er snel en zag er prima uit. Je wordt prima op de hoogte gehouden via de mail. Zeer tevreden.

Mooie tas

Teddy tas besteld met naam ,mooie tas netjes geborduurd en netjes thuisbezorgd

Supper tevreden mooi kwaliteit snelle levering geweldig

Top Shop

Snelle levering. Mooie kwaliteit producten. Goede service.

Prachtig product; TOPservice!!

Duidelijke communicatie, prachtige producten, hele goede service!!!

Knuffel is prachtig maar de verpakking belabberd

De knuffel vind ik prachtig dat is een 9. Maar ik ontving het in een knuddige kleine doos alsof hij erin gepropt was. De doos is gedeukt aangekomen. Of iets zwaars heeft erop gestaan of het is tijdens de verzending geopend. In ieder geval de onderkant was ingedrukt en half-open. De zijkanten van de doos stonden op springen. Ik kon de onderkant gewoon opentrekken en de verder niet goed verpakte knuffel (stel je eens voor dat tijdens transport iets vloeibaars overheen was gevallen) zo eruit halen. Erg onverschillig en SLORDIG. Werk daar eens aan. Voelde vervelend dat misschien in andermans handen is geweest.

Het resultaat was precies zoals ik besteld had. En je ontvangt je bestelling al na een paar dagen.

Wat ik besteld had is echt heel mooi geworden,

Producten goede kwaliteit, service minder

Bij levering bleek de kwaliteit van het product goed te zijn. Ik heb baby dekens besteld waarbij er ook een kaart met leuke bijbehorende tekst geleverd zou moeten worden. Deze bestelling was voor 3 verschillende personen, dus 3 dekens. Alle 3 hebben de prachtige dekens ontvangen,maar wisten niet van wie die afkomstig was èn de kaart met leuke tekst ontbrak ook nog. Dat was heel jammer! Er wordt namelijk wel gevraagd naar een tekst erbij te schrijven die dan meegeleverd zou worden. Zou dus inbegrepen moeten zijn in de prijs. Helaas geen bericht hierover ontvangen of hulp. Dus bestel op je eigen adres en schrijf je eigen kaart, want and rs weten de ontvangers niet van wie t afkomstig is.

Top service vandaag besteld morgen thuis

Super blij met mijn aankoop

Snelle levering en voldoet aan verwachting

Leuke knuffels met een persoonlijke boodschap.

Goede website met vlotte levering.

Nadat ik op zoek was naar een mooi cadeau voor m'n kleindochter heb ik via deze website gevonden wat ik zocht. Door de makkelijke manier van zoeken en bestellen had ik het product snel in huis. De kleur en materiaal zijn geheel naar wens. Het was schattig om te zien om de naam van m'n kleindochter op de handdoek te zien. Kan niet wachten om het te geven, is voor haar verjaardag. Ik ben tijdens het proces ook goed op de hoogte gehouden via de mail en binnen de gestelde termijn kon ik het ophalen bij het servicepunt.

Mooie keycord met naam

Mooie website, snelle verzending van een mooi bedrukte keycord met naam. Veel keus aan kleuren en lettertypen.

Kleindochter was heel blij met haar nieuwe konijn

Mooie rugtas , snel geleverd

overzichtelijk en goede service

overzichtelijke website en goede service. Weinig aan toe te voegen. Ook het cadeau lijkt op wat je online ziet. Dat is ook heel belangrijk!

Mooie producten en snelle levering

Kraamcadeautjes besteld. Snelle levering en hele mooie persoonlijke cadeautjes. Kleuren komen ook overeen met die van de website

Erg mooi product en snelle service!

Erg mooi product en snelle service!

Goede klantenservice

De toilettas die wij besteld hadden, was helaas beschadigd tijdens verzending (ergens klem gezeten, waardoor de rits kapot was gegaan). Na een appje werd er binnen een minuut gereageerd en binnen 3 minuten toegezegd dat we een nieuwe toilettas toegestuurd kregen. Super service!

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM