Erg mooi product en snelle service!

Erg mooi product en snelle service!

Goede klantenservice

De toilettas die wij besteld hadden, was helaas beschadigd tijdens verzending (ergens klem gezeten, waardoor de rits kapot was gegaan). Na een appje werd er binnen een minuut gereageerd en binnen 3 minuten toegezegd dat we een nieuwe toilettas toegestuurd kregen. Super service!

Mooi product, snel geleverd

Mooi product, snel geleverd

Bestelling was snel verwerkt en bezorgd!!!

Goed en snel

Gepersonaliseerde cadeaus besteld en snel geleverd, binnen 2 werkdagen! Helemaal top.

Super mooi, goede kwaliteit en een snelle levering

Top kwaliteit

Aanrader! Snelle reactie via mail en persoonlijke advies.

Voor ons bedrijf wilden we een leuk kraamkado bestellen voor collega's en klanten. Koter Kado reageerde snel en persoonlijk op de vragen per mail, heel fijn geholpen!

perfect!

bestelling helemaal naar wens! top

Altijd leuk cadeau met naam

De ruimte voor de tekst die je kunt schrijven bij het cadeau is niet goed. Je kunt de tekst schrijven maar niet alles komt erop. Zo wisten ze dus niet van wie het cadeau kwam.

Per ongeluk gekozen voor borduren

Ik had voor mijn dochtertje een knuffeltje van happy horse cadeau gekregen en vond deze zo leuk dat ik nu hem weg wilde geven als kraamcadeau. Blijkbaar is er een mogelijkheid van bedrukken en borduren wat ik niet wist. Toen ik via google op de website kwam viel mij het niet op dat er 2 mogelijkheden zijn. Nu schijn ik dus voor borduren te hebben gekozen maar ziet er echt lelijk uit. Is door beide hele oortjes van de konijn gedrukt. Ik had gemaild omdat ik niet tevreden ben maar werd aangegeven dat ik er zelf voor heb gekozen en dat ik als ik er niet tevreden mee ben maar een nieuwe bedrukte moet halen. Erg onklantgericht en totaal geen begrip.

Leuk konijn!

Het kraamkado werd heel enthousiast ontvangen. Is toch heel speciaal als de naam erin staat.

Mooi en snel verzonden

Mooie tas en heel erg snel verzonden

Wij hadden relatief last-minute een bedrukt schort nodig als cadeau. Tijdens de bestelling heb ik dit in de opmerkingen aangegeven. Het schort werd netjes bezorgd op de gevraagde dag en het zag er precies uit als op de website. Heel tevreden mee.

Snel leuk ingepakt

Goede kwaliteit

Ze hielden mijn netjes op de hoogte en pakketje werdt optijd bezorgd.

Goede bestelmogelijjheid, goede uitvoering. Correct afgeleverd

Prima zaak. Snel en betrouwbaar

Geleverde tas ziet er prima uit.

Mooie producten snelle levering

Top service !

Super snelle levering. Happy horse konijn Richie met naam en datum is prachtig !

Prachtige, stevige tassen met mooie opdruk!

De weekendtassen zijn stevig en hebben een praktische indeling. De opdruk is helder en is er niet zomaar vanaf te krijgen. Het ligt er een soort ‘in’ ipv ‘op’. Of de tas bij intensief gebruik goed blijft weet ik nog niet, want ik moet ze nog cadeau geven!

Super badhanddoek

Gisteren mijn bestelling ontvangen super mooi en snel geleverd, Al meerdere keren bestellingen gedaan en heel blij mee of het nu een knuffel is met naam of een handdoek de reacties zijn altijd goed en mooie kwaliteit goede service echt een aanrader!

Prachtig tasje.

Woensdag een rugzakje met naam besteld en zaterdag al geleverd. Top! En wat een schattig tasje. Een kraamkadootje ❤️.

Leuke rugzak en precies zoals we besteld hebben ,en snelle levering top

Tevreden.

Prima, vlotte levering. Product voldoet aan verwachting.

Snelle service en kwaliteit prima

T-shirts met opdruk besteld, die ik vrij snel nodig had. Werden ruim binnen de beloofde tijd bezorgd, dus ik ben dik tevreden. Kwaliteit van de shirts ook prima.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM