Prachtige duidelijk site. Mooie manier om iets te bestellen met een naam erop. Bij mijn 1e aankoop bij jullie , top die handdoek met naam erop. Binnenkort bij een gelegenheid zoek ik jullie site weer op.

SUPER

hele goede en snelle service

Mooie duidelijke website

Makkelijk samen te stellen en snel geleverd

Mooi kado Snelle service

Goede service.

Nette levering, leuk cadeau om te geven aan iemand!

Mooi product en snel geleverd.

Mooi product en vlot geleverd

De tas met geborduurde naam werd vlot geleverd, binnen de aangegeven bezorgtermijn. De tas was erg mooi! De kleur was wel net ietsje anders (ietsje donkerder) dan het op internet leek, maar dat weet je natuurlijk als je online besteld.

Superleuke drinkbeker voor mijn zoontje besteld met zijn naam erop!

Een heel goed product, mooi afgewerkt

Makkelijk te bestellen, product is heel mooi, onze zoon is blij met zijn gepersonaliseerde schooltas.

mooi artikel precies als vermeld en goede levering

Mijn dochters verjaardag

Was een kado voor mijn dochter op haar 9e jaardag. Ze was ee erg blij mee en draagt de schoudertas iedere keer als ze naar dansles gaat, het is een deel van haar ourfit geworden vind ze.

100%

Ik ben echt content van jullie product

Geweldige site!

Ik had de beautycase besteld en de kwaliteit was zeer goed, de prijs schappelijk, en de levering was snel! Ik raad het iedereen aan en ga hier nog wel eens iets bestellen.

Veweldig, wat een service!

Ik had 2 pakjes besteld. 1 pakje was heel snel bezorgd, het andere pakje, erg leuk, sloffen met naam erop, was niet in de kleur die ik besteld had en daar kreeg ik keurig een mail over. Meteen een andere kleur besteld en ook dit pakje had ik daarna heel snel. Top service en mooie artikelen.

Mooi artikel, op tijd geleverd

Kon mooi door de brievenbus

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit voor de juiste prijs , zeker een aanrader als kado!

Ik word goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Product is precies zoals verwacht en ziet er goed uit.

Niet ontvangen

Koter Kado zegt het te hebben verzonden, DHL bericht zegt dat het leven begin van de week is gelukt, vervolgens een bericht dat ze later in de week leveren (vreemd??) Vervolgens later in de week een mail dat het is bezorgd maar ik en mijn buren hebben niets ontvangen. De klantenservice is alleen per mail te bereiken, super fijn als je een kraamcadeau besteld 1,5 week van te voren en nu alsnog snel opzoek moet naar iets anders..

Een dikke tien voor koter kado

Een cadeau om mee aan te komen. Gemaakt zoals ik het wilde. Kleur perfect. Veel mogelijkheden. En heel snel in huis. Zeker een aanrader

Snelle levering, mooie artikelen

Knuffel besteld met naam. Binnen 2 dagen geleverd. Erg mooie kwaliteit. Lekker zacht.

Makkelijk te bestellen.

snelle levering van goede producten

Levering klopte met wat er wat vermeld bij de bestelling. De items die ik heb besteld zijn van prima kwaliteit en zien eruit zoals beschreven was.

Netjes en accurate met de bestelling en levering

Altijd netjes en goed geïnformeerd en bezorgd op het juiste tijdstip

Snel en foutloos!

Prettig.

Een zeer mooie rugzak

Goed afgewerkt en de bedrukking vind ik de max.Mijn kleinkind is klaar om terug naar school te gaan. Grtjes

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM